Ni kon Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Hei alle sammen Er liksom ikke helt fornøyd selv. Tenker ikke på kontraster og farger og slikt. Men mer på komposisjonen. Hvordan skal jeg få dette til å se bedre ut? Han blir jo den puslingen der han sitter Legger ved bilde som ikke er beskjært (orginalbildet) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 30. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2006 Ganske stilig, tror jeg. Det skriver jeg fordi jeg kan ikke se hele bildet i browseren min, og jeg synes ikke det skulle være nødvendig å laste ned bildet for å se det. Når du poster bilder som er på høykant (og så store), vær da venlig å legge dem inn som vedlegg. Du bruker den lille browseren nederst til å velge bilde som skal vises. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 morsomt bilde. Forslag til hva som kunne ha vært bedre må være at bakgrunnen har vært mye mer blurry. Lavest mulig blendertall. Samt sett deg ned ned ned langt ned og pek kamera oppover. Hva er skumlest? En bikkje du ser ned på, eller en bikkje du ser opp på? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Takk for tips Stoners .) Prøve det neste gang. I neste uke skal jeg prøve meg frem med andre innstillinger enn auto sakte men sikkert går jeg frem Forresten har jeg knipsa 1500 bilder siden jeg fikk kamera for litt siden Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2006 Ikke dårlig med 1500 bilder dahle! Bortsett fra at jeg greier 1000 på en kveld med 20D Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg synest at bildet er ganske bra. Muligens skyggene kunne vært litt annenledes. Om bakgrunnen skal være mer uklar, så mener jeg at den må utgjøre mindre av bildet. Jeg er forøvrig enig med stoners i at en annen vinkel er en god idé. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Angående komposisjonen, så er vel hundens øyne ganske så fint i det gylne snitt, mens hele bua godt kunne vært høyre- eller venstrestilt i bildet, altså ikke midtstilt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Ikke dårlig med 1500 bilder dahle!Bortsett fra at jeg greier 1000 på en kveld med 20D 6418942[/snapback] Det er jo ikke om å bare holde knappen nede da, det er om å ta fine bilder og bruke tid på dem, eller noe slikt :!: Jeg syntes bildet var fint jeg og, fine farger, og bra komposisjon. Men som sagt, hunden virker ikke skummel eller dominerende, så kamera burde peke rett bort på Kåre eller bort på han. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Ikke verst oyvind dahle. lurer på hvordan Kåre ( var det ikke det? ) utfører adgangskontroll Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Den utfordringen tar han sikkert på strak arm.. labb? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 He he Han lukter jo på lang avstand om det er en person som vil by på trøbbel Har nå endelig begynt på bruksanvisningen som fulgte med kameraet. Her skal jeg bli virkelig dyktig utover vintern Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Bruksanvisninger er for det meste noe tull. Bruk heller kameraet en måned eller to, så skjønner du hvordan iso, lukker og blender funker etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå