siirii Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 jeg skal kjøpe gave til kjæresten min, vi har vært sammen i over et halvt år, og tenkte jeg skulle gi han et "gavekort" på massasje eller kosekiling som han liker så godt da:) men må jo ha noe mer! men hva? jeg vet virkelig ikke takknemlig for alle svar Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Smykke? men masasje? da bør du kansje være med han det setter han mer pris på tror jeg. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 En stokk snus\en kartong sigaretter, ei flaske vin, og en DVD film. Funker alltid Lenke til kommentar
siirii Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) jaja, skal jo masere han jeg da:) men det er bare sånn liten tilleggsgave! hehe:p joda, men han prøver å slutte;p Endret 30. juni 2006 av siirii Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Du vil bevare helsen hans? Dropp sigaretter og snus Vin er hans oppgave å skaffe tilveie. Men masasje må være perfekt. Start med en middag (ikke biff eller annet tungt), gjerne skalldyr, skjell m.m., Derpå en lett mouse til dessert Og masasje helt til slutt (regner med at andre aktiviteter følger). Bare si til ham at han skal kjøpe en god flaske hvitvin (eller to). Edit: Holdt på å glemme: Dempet belysning, Stearinlys. Men nå på sommeren: God hvitvin (f.eks. riesling rundt 7 - 8%og prisleie 120 for flasken), reker, fransk loff, majones, sitron, litt grønt krydder. Serveres ute på en solvarmet terasse med sjøen i bakgrunnen (hvis mulig). Rundt solnedgang. Etterpå masasjen. Endret 30. juni 2006 av PerB Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Fire pils og en pizza Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Fire pils og en pizza 6414428[/snapback] Det er når en guttegjeng er ute. Fire (kasser) pils og en pizza. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Men nå på sommeren: God hvitvin (f.eks. riesling rundt 7 - 8%og prisleie 120 for flasken) 6414419[/snapback] Og de som er under 18 kan ta seg et glass Mozell eller to istedet. Hvis trådstarter vil gi en gave til, så kan noe så enkelt og billig som f.eks. en kul t-skjorte eller en fin boxer være helt kurant. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Men nå på sommeren: God hvitvin (f.eks. riesling rundt 7 - 8%og prisleie 120 for flasken) 6414419[/snapback] Og de som er under 18 kan ta seg et glass Mozell eller to istedet. 6414676[/snapback] Det finnes også bra alkoholfri hvitvin. Rød er det værre med. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Men nå på sommeren: God hvitvin (f.eks. riesling rundt 7 - 8%og prisleie 120 for flasken) 6414419[/snapback] Og de som er under 18 kan ta seg et glass Mozell eller to istedet. 6414676[/snapback] Det finnes også bra alkoholfri hvitvin. 6414755[/snapback] Da forsvinner jo hele poenget. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hva er det med alle som skal ha alkohol? Lenke til kommentar
siirii Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 hehe:p enig der igrunn :!: men jaa, kunne jo alltids gitt han en t-skjorte eller boxer eller noe, men.. hmm.! jeg vet ikke! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg synes det er rart at du må spørre på et forum hva du skal gi han i gave, når dere har vært sammen i over et halvt år... Du bør jo kjenne han såpass at du vet hva han liker, og hva han ønsker seg... Uansett, On-Topic: En kul T-skjorte, eller lignende, er som nevnt over alltid greit å få. Hvis du da topper det med litt "alenetid", bare dere to, med litt kosing, osv. og kanskje noe god mat. Så gjør nok det susen. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Kjøp Nintendo DS Lite, så får humoren i forholdet et lite tilskudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå