Fisk1 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Si at personen de vil snakke med er død. Enkekt og greit... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 rett etter den tsunamien, trur jeg det hadde funka å si: "Han reiste til Thailand i jula, og siden har jeg ikke sett han..." Lenke til kommentar
nQffe Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 hahah:P ja, men jeg liker best å bare være veldig intresert og til slutt skriker du høyt inn i telefonen eller sprenger en ballong i telefonrøret.... Da får de bortkasta tid og pain i øret:P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg blir ofte tatt for å være faren min, eller en voksen generelt i telefonen, og jeg veit at pappa hater telefonselgere. Noen ganger bare legger jeg på "obs linja blei brutt" og andre ganger sier jeg at jeg ikke er interessert. Jeg har også bare latt telefonen ligge mens personen prata, godt for å pisse, komme tilbake og sagt at jeg ikke er interessert. Noen ganger er de ikke ferdig med å prate når jeg har pissa, eller så har de allerede lagt på. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Shikaru... Godt for å pisse? Uansett... Telefonselgere er gaven til de som ikke har underholdning. Snakk lenge med dem; "JAA! Hvordan virker denne TV-Shop støvsugeren??" slik som nQffe sa. Telefonselgere er gøy Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Spør om de selger munnbind og tilby dem det. Ellers la dem bable i en evighet før du avviser dem. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 han hadde hørt av kompiser var at telefonselgere ofte ringte 10 nr. samtidig for så å bare besvare de kjappeste. På denne måten økte aktiviteten og poenget var så klart å øke salget, på hva det nå var de skulle selge. Selv syntes jeg dette hørtes sprøtt ut. 6414317[/snapback] Vi har en maskin som ringer opp for oss. Hvor mange den ringer samtidig, veit ikke jeg. Vi sitter bare ved pc'n, og når noen har tatt opp tlf, kommer personopplysningene på skjermen, og vi har personen i andre enden. Er selv telefonselger... du kan pent be om at de skal slette deg fra lista 6414548[/snapback] Vi har ikke mulighet til å slette folk fra lista, vi O_o Du verden hvilke påstander noen telefonselgere benytter. Kav norsk men ringer fra Danmark f.eks. og hevder at de er over loven. 6414783[/snapback] Vi har folk som sitter i Spania og ringer, så alt er mulig 4. Driver de virkelig å ringer opp flere enn de kan svare for å spare tid? - Aldri opplevd en slik praksis. Alle telecom selskaper jeg veit om ringer opp manuelt en etter en. 6415518[/snapback] Jeg har aldri hørt om et telecomselskap som har sitti og ringt opp manuelt på alt. Vi kan få oppdrag som vi må ringe manuelt på, eller vi kan ringe opp kunder som var veldig interessert, men ikke hadde tid akkurat da. Jeg vil påstå at du burde registrere deg i brønnøysund, og evt si at du er død om noen ringer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Jeg vil påstå at du burde registrere deg i brønnøysund, og evt si at du er død om noen ringer. 6486853[/snapback] Hva er sannsynligheten for at noen har sagt "Jeg døde i en bilulykke for to uker siden"? Endret 13. juli 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg vil påstå at du burde registrere deg i brønnøysund, og evt si at du er død om noen ringer. 6486853[/snapback] Hva er sannsynligheten for at noen har sagt "Jeg døde i en bilulykke for to uker siden"? 6486908[/snapback] Typ, jeg tenkte mer; "Nei, dessverre, han er gått bort" F.eks. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg vil påstå at du burde registrere deg i brønnøysund, og evt si at du er død om noen ringer. 6486853[/snapback] Hva er sannsynligheten for at noen har sagt "Jeg døde i en bilulykke for to uker siden"? 6486908[/snapback] Typ, jeg tenkte mer; "Nei, dessverre, han er gått bort" F.eks. 6486944[/snapback] Nåja, det ville jo jeg sagt også, men tror du mange har sagt "JEG har gått bort eller JEG døde"? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg vil påstå at du burde registrere deg i brønnøysund, og evt si at du er død om noen ringer. 6486853[/snapback] Hva er sannsynligheten for at noen har sagt "Jeg døde i en bilulykke for to uker siden"? 6486908[/snapback] Typ, jeg tenkte mer; "Nei, dessverre, han er gått bort" F.eks. 6486944[/snapback] Nåja, det ville jo jeg sagt også, men tror du mange har sagt "JEG har gått bort eller JEG døde"? 6486976[/snapback] Neeeeei, det tror jeg ikke. TRor kanskje jeg hadde begynt å le litt da. Men gudene veit. Folk sier/spør om mye rart. I går spørte en om jeg kunne skaffe han billig porr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå