Gå til innhold

Noen spørsmål angående MIDI-keyboard

Kenny Bones

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hah, det er da ikke noe problem å få fatt i cracket versjon for å teste ut ting...

Regner med å få kjøpt meg en lovlig lisens i løpet av noen måneder nå, får veldig gode rabatter gjennom skolen. Blir vel cubase 4 på meg, tenker jeg.

FL studio er ikke godt nok, man bør kjøre en skikkelig audiosequencer som for eksempel cubase, nuendo, logic, sonar eller lignende.

Lenke til kommentar

fjernet fl studio fra pc'n. hehe nja men jeg laster ned jeg liker jeg prg så kjøper jeg det. liker jeg det ike så sletter jeg det. har betalt for cubase og reason. spleiset med en venn av meg på cubase siden vi lager noen sanger sammen (RnB og annet)

men bruker ikke Tiesto cubase a? er det flere kjente som bruker cubase eller?

Lenke til kommentar

Lydkvaliteten er sikkert fin den, men mulighetene du har i programmet er ikke gode nok.

Selvfølgelig, jeg snakker ikke for alle her på forumet. Sikkert mange her som klarer seg fint med FL studio, men skal man drive seriøst og lage noe annet enn techno/trance/electronica så holder det ikke.

Lenke til kommentar
fjernet fl studio fra pc'n. hehe nja men jeg laster ned jeg liker jeg prg så kjøper jeg det. liker jeg det ike så sletter jeg det. har betalt for cubase og reason. spleiset med en venn av meg på cubase siden vi lager noen sanger sammen (RnB og annet)

men bruker ikke Tiesto cubase a? er det flere kjente som bruker cubase eller?

7102132[/snapback]

Han bruker ableton live nå tror jeg.

Lenke til kommentar

Electronica er dødsfett, det jeg mente var at elektronika kan lages uten å nødvendigvis spille inn så mye audio.

FL-studio er en MIDI-sequencer, så til den typen funker det fett, men om man er en seriøs musikkprodusent så kommer man ikke utenom innspilling av audio og da må man ha skikkelig programvare.

Lenke til kommentar

Hele poenget mitt er at FL studio ikke holder mål for en som skal være musikkprodusent og en musikkprodusent KOMMER IKKE UTENOM INSPILLING AV AUDIO med mindre han er vanvittig god med midi og aldri har behov for å spille inn noen instrumenter eller vokaltakes.

Kan godt hende du klarer deg fint med fl-studo og klarer å lage seriøs musikk, men jeg tør vedde på at om du hadde lært deg cubase eller noe lignende, så hadde du hatt mye større muligheter og kunne laget bedre musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...