tharshan Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 les tråden igjen.... 6424348[/snapback] Leste det, men skjønte ikkje det Lenke til kommentar
eXa Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 leste du dette? http://www.systemcooling.com/mcp350_mod-01.html Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 åja. ok. Men går ikkje det bra å sette inn to sånne overgonga som han brukte? rett inn på proten? eller er det inge vits? Trenger eg termisk lim for å få festa kobber ramkjølarar? Eller er det nok med artic silver 5? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 utgangen vil man ikke modifisere. den er fin som den er(bortsett fra at det er 3\8 seff) du får ikke festa noe med as5, men tror det følger med sånn pad under de! Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) ok, tusen takk for alle svar hit til! Du skal eg bestille niplar og overgangar til 1/2 id og artc silver 5. også dei andre tinga! Edit: er disse slangene gode? Er det verdt å kjøpe northbridg? Endret 3. juli 2006 av tharshan Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Er denne vanntanken god då? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...CRO&mcat=14s266 Skal velge disse slangene:http://www.microplex.no/product.aspx?pid=K0100810 Er dei gode? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Veldig mange som ikke liker disse slangene, og veldig mange som liker dem. Jeg liker dem. Og syntes det ikke er noe galt med dem. Nå har jeg ikke prøvd annet da. Men hvis jeg skal nevne noe, er de litt stive. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Men det er vel mulig at eg kan vri dei slik at slangene kan koples frå prosessoren til skjermkortet? Og kva med tanken? er den bra? eller skal eg kjøpe t-kopling isteden for det? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 jeg stemmer for t-kobling! da sparer du 134kr og får det som yter best! Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 hehe. det er greit det! Er heilt ny med vannkjøling, så då får eg høre på dokke Men slangene er greie, ikkje sant? Viss eg velge ein annan radiator, må eg skylle den med eddik også? Er det sånn at alle burde gjere medr alle nye radiatorer? Trenger eg sån korrosjons besyttelse? Det er vell nok med frostvæske og batteri vann? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) alle nye radiatorer må renses ja! helt greie slanger. litt stive og knekker litt lett. Primoflex slangene skal være veldig gode. silikonslanger er som regel mye bedre enn pvc slanger! hvis du ikke blander inn noe alu og passer på å rense godt kan du egentlig kjøre med rent batterivann, men er du litt paranoid kan du hive i ett par prosent kjøleveske. Endret 7. juli 2006 av eXa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå