Bruno Mars Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Jeg trenger et nytt aksses punkt til (muligens) denne pcen ( https://prisguiden.no/product.php?p...iew=productinfo ) ellers blir det en annen bærebar pc med somme nett (IEEE 802.11a/b/g) Trenger ikke router/switch (vet ikke forskjel), men om det er like billig/billigere tar jeg det pga slipp på kabelrot og at det blir stygt. Må være billig. Har ikke peiling på priser men hadde regna med 200-500,- Pcen skal kunne brukes i hele huset som er relativt stort. Endret 30. juni 2006 av mx1000 Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg trenger et nytt aksses punkt til (muligens) denne pcen det er den eneste som jeg kan anbefale i den prisklasse, litt over. fordelen med den at du kan kjøpe ekstra antene hvis du ikke får dekning i "relativt stor hus" ..... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316916 Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Jeg ville ha anbefalt denne. Linksys kvalitet, men litt dyrere enn det du var ute etter? Endret 4. juli 2006 av covah Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg ville ha anbefalt denne. Linksys kvalitet, men litt dyrere enn det du var ute etter? 6431776[/snapback] den skulle jeg også anbefale, men den koster litt mer enn han skulle ha.... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg ville ha anbefalt denne. Linksys kvalitet, men litt dyrere enn det du var ute etter? 6431776[/snapback] den skulle jeg også anbefale, men den koster litt mer enn han skulle ha.... 6431781[/snapback] Det er en grei pris vil jeg tro. Som sagt vet ikke jeg prisklasser når det gjelder dsise routerene\switchene... Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det er en grei pris vil jeg tro. Som sagt vet ikke jeg prisklasser når det gjelder dsise routerene\switchene... 6434264[/snapback] det er en vanlig pris for Linksys. hvis jeg skulle velge ås skulle ta Linksys vs. Dlink..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå