haarod Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg mista mobilen min i bakken i stad, og nå er høytaleren som man hører på i samtaler ødelagt. Alt det andre er, såvidt jeg vet, som det skal. Jeg fikk denne mobilen for drøyt 1 mnd siden, så går dette på garantien? Må jeg betale noe? Bestilte fra www.siba.no Lenke til kommentar
Westen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg mista mobilen min i bakken i stad, og nå er høytaleren som man hører på i samtaler ødelagt. Alt det andre er, såvidt jeg vet, som det skal. Jeg fikk denne mobilen for drøyt 1 mnd siden, så går dette på garantien? Må jeg betale noe? Bestilte fra www.siba.no 6414062[/snapback] Denne skaden er selvforskyldt, dermed dekkes den ikke av garantien. Hvis du da ikke tegnet ulykkesforsikring da du kjøpte telefonen. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg mista mobilen min i bakken i stad, og nå er høytaleren som man hører på i samtaler ødelagt. Alt det andre er, såvidt jeg vet, som det skal. Jeg fikk denne mobilen for drøyt 1 mnd siden, så går dette på garantien? Må jeg betale noe? Bestilte fra www.siba.no 6414062[/snapback] Denne skaden er selvforskyldt, dermed dekkes den ikke av garantien. Hvis du da ikke tegnet ulykkesforsikring da du kjøpte telefonen. 6414179[/snapback] Regnet vel med det.. Noen ide om hvor mye det kan komme til å koste? Og hvor lang tid det kan ta? Drar nemlig bort snart Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg har min mobil på verksted nå for akkurat det samme problemet, bortsett fra at det ikke er selvforskyldt, men det er ikke noe verkstedet trenger å vite. Min K750 har en reparasjonstid på 4-5 virkedager, men det varierer på de forskjellige verkstedene og de forskjellige mobilmerkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå