Gå til innhold

Silikon - Er det pent?

Skilpadde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Silikon er ikke pent. Store pupper (silikon eller ikke) ser så plagsomt ut.

6428061[/snapback]

Aner jeg en anelse missunelse her? :tease:

6429940[/snapback]

Hehe, skjønte at den kom. Nei, jeg er ikke misunnelig. Helt sant. Det kan ikke være noe godt å ha for store brøst.

Lenke til kommentar
Vero_NiCa: Lyst å være forsøkskanin? Hvis vi på forumet klarer å skaffe nok penger til at du skal gå opp 2 BH-størrelser, gjør du det da? Så får vi bedømme ietterkant? (Merk; Før/etter-bilder påkreves)

6430087[/snapback]

Om alle brukerne donerer 1 krone hver så har vi 70 000,-, noe som bør holde i massevis.

Lenke til kommentar
Vero_NiCa: Lyst å være forsøkskanin? Hvis vi på forumet klarer å skaffe nok penger til at du skal gå opp 2 BH-størrelser, gjør du det da? Så får vi bedømme ietterkant? (Merk; Før/etter-bilder påkreves)

6430087[/snapback]

Nei takk.

Lenke til kommentar

6430087[/snapback]

Om alle brukerne donerer 1 krone hver så har vi 70 000,-, noe som bør holde i massevis.

6430097[/snapback]

donerer gjerne 2kr også jeg.

Lenke til kommentar
Siden Vero_NiCa var usporty, må vi finne noen andre. Noen som er på godfot med noen her?... =) LarsP: Du har jo evnen til å hypnoti.... ehh kommunisere - Kan ikke du legge inn ett godt ord for forsøket vårt? :)

6430151[/snapback]

LarsP får med seg Hanne:) han. Kom igjen LarsP!

Lenke til kommentar
Siden Vero_NiCa var usporty, må vi finne noen andre. Noen som er på godfot med noen her?... =) LarsP: Du har jo evnen til å hypnoti.... ehh kommunisere - Kan ikke du legge inn ett godt ord for forsøket vårt? :)

6430151[/snapback]

haha, bra!

Om man tenker seg om er det vel 2 jenter som er/har vært på forumet som kan bli lur.. blitt med på eksperimentet?! :p

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

6430151[/snapback]

LarsP får med seg Hanne:) han. Kom igjen LarsP!

6430160[/snapback]

*Kremt*

Det er faktisk ikke LarsP som har fullmakt over Hanne:), det er jeg.

Lenke til kommentar

*Ser på Vero_NiCa, ser på moderatorpanelet, ser på Vero_NiCa igjen... Notere IP og gi advarsel* Du skal ikke tro du er sjef. HW.no's egen Silikon Valley overgår deg lett! (Men kan ikke du bare gi beskjed til Hanne:) at hu skal komme inn hit og godta?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...