Lightningwolf Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Silikon er ikke pent. Store pupper (silikon eller ikke) ser så plagsomt ut. 6428061[/snapback] Aner jeg en anelse missunelse her? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 bare for og svare på topic NEI NEI NEI NEI NEI Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Silikon er ikke pent. Store pupper (silikon eller ikke) ser så plagsomt ut. 6428061[/snapback] Aner jeg en anelse missunelse her? 6429940[/snapback] Hehe, skjønte at den kom. Nei, jeg er ikke misunnelig. Helt sant. Det kan ikke være noe godt å ha for store brøst. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Vero_NiCa: Lyst å være forsøkskanin? Hvis vi på forumet klarer å skaffe nok penger til at du skal gå opp 2 BH-størrelser, gjør du det da? Så får vi bedømme ietterkant? (Merk; Før/etter-bilder påkreves) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Vero_NiCa: Lyst å være forsøkskanin? Hvis vi på forumet klarer å skaffe nok penger til at du skal gå opp 2 BH-størrelser, gjør du det da? Så får vi bedømme ietterkant? (Merk; Før/etter-bilder påkreves) 6430087[/snapback] Om alle brukerne donerer 1 krone hver så har vi 70 000,-, noe som bør holde i massevis. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Vero_NiCa: Lyst å være forsøkskanin? Hvis vi på forumet klarer å skaffe nok penger til at du skal gå opp 2 BH-størrelser, gjør du det da? Så får vi bedømme ietterkant? (Merk; Før/etter-bilder påkreves) 6430087[/snapback] Nei takk. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Vero_NiCa: Lyst å være forsøkskanin? Hvis vi på forumet klarer å skaffe nok penger til at du skal gå opp 2 BH-størrelser, gjør du det da? Så får vi bedømme ietterkant? (Merk; Før/etter-bilder påkreves) 6430087[/snapback] Om alle brukerne donerer 1 krone hver så har vi 70 000,-, noe som bør holde i massevis. 6430097[/snapback] donerer gjerne 2kr også jeg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Silikon er ikke pent. Store pupper (silikon eller ikke) ser så plagsomt ut. 6428061[/snapback] det spørs vel på eieren det.... er vistnok ikke alltid like plagsomt med store (natulige) pupper.... 6429877[/snapback] eieren er ofte en bank. ( ) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Siden Vero_NiCa var usporty, må vi finne noen andre. Noen som er på godfot med noen her?... =) LarsP: Du har jo evnen til å hypnoti.... ehh kommunisere - Kan ikke du legge inn ett godt ord for forsøket vårt? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Siden Vero_NiCa var usporty, må vi finne noen andre. Noen som er på godfot med noen her?... =) LarsP: Du har jo evnen til å hypnoti.... ehh kommunisere - Kan ikke du legge inn ett godt ord for forsøket vårt? 6430151[/snapback] LarsP får med seg Hanne:) han. Kom igjen LarsP! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Siden Vero_NiCa var usporty, må vi finne noen andre. Noen som er på godfot med noen her?... =) LarsP: Du har jo evnen til å hypnoti.... ehh kommunisere - Kan ikke du legge inn ett godt ord for forsøket vårt? 6430151[/snapback] haha, bra! Om man tenker seg om er det vel 2 jenter som er/har vært på forumet som kan bli lur.. blitt med på eksperimentet?! Endret 3. juli 2006 av espennyh Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Det skulle nok la seg gjennomføre... 10kr fra 5000 bruker -- Da snakker vi size D^2 Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Siden Vero_NiCa var usporty, må vi finne noen andre. Noen som er på godfot med noen her?... =) LarsP: Du har jo evnen til å hypnoti.... ehh kommunisere - Kan ikke du legge inn ett godt ord for forsøket vårt? 6430151[/snapback] LarsP får med seg Hanne:) han. Kom igjen LarsP! 6430160[/snapback] *Kremt* Det er faktisk ikke LarsP som har fullmakt over Hanne:), det er jeg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 om noen sender oyvind_dahle en pm tror jeg vi kan glemme finansieringen/kronerullingen her.. Tror han selger både bikkja og kameraet sitt for å få en forumjente til å poste toppløsbilder, og bli med på forsøket (bare man får med de rette folkene) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 *Ser på Vero_NiCa, ser på moderatorpanelet, ser på Vero_NiCa igjen... Notere IP og gi advarsel* Du skal ikke tro du er sjef. HW.no's egen Silikon Valley overgår deg lett! (Men kan ikke du bare gi beskjed til Hanne:) at hu skal komme inn hit og godta?) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 PICK ME PICK ME!!!!!!!!!!!!MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 PICK ME PICK ME!!!!MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 6430219[/snapback] Ok, møt opp på Ullevål sykehus fredag den 7.7.06. Følgende kirurger vil operere deg: Doktor Færgestad og Doktor Pedersen. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hanne:) : Vil du bli med som forsøkskanin? I såfall må du PM'e meg, så skal jeg lage en kontrakt for begge parter - Deg og Diskusjon.no's mannlige medlemmer Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Joda, men er ikke sikker på om jeg vil ha dobbel D ennå:-/ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Da tar vi to forsjellige størrelser da.. en på hvert Så ser/kjenner man hva som passer best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå