Gå til innhold

Silikon - Er det pent?

Skilpadde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jenter bør uansett ikke jogge og løpe for mye, siden dette strekker på jura. Finn dere andre måter å trene på, så forblir de tighte og fine mye lenger.

Sportsbh er tingen ;)

6421679[/snapback]

Selv det beskytter ikke 100% mot den onde gravitasjonskraften.

Lenke til kommentar
Jenter bør uansett ikke jogge og løpe for mye, siden dette strekker på jura. Finn dere andre måter å trene på, så forblir de tighte og fine mye lenger.

Sportsbh er tingen ;)

6421679[/snapback]

Selv det beskytter ikke 100% mot den onde gravitasjonskraften.

6422168[/snapback]

det hjelper da en god del ;P

lurer på hvordan jentene hadde sett ut om de ikke skulle ha løpt :!:

hadde sett værre ut enn om de løper som normalt :p

Lenke til kommentar
Her også. Tenker faktisk ikke så mye over puppene, liker bedre rompe/mage/lår. Men for all del, fint å se på. ;)

6420969[/snapback]

Bare jeg som ser på øyne her? :p

6421138[/snapback]

Øyne er <3. :wee:

6421889[/snapback]

Det er mye som er fint på en skikkelig jente. :)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt en del samtaler med venner om silikon for tiden. Jeg har alltid hatt en ganske nøytral mening om dette- om noen har store komplekser pga. små pupper ser jeg ingen grunn til at de ikke skulle ta det om de hadde råd. Men i det siste har jeg sett litt på forsjellene mellom ekte og falske pupper, og de er betydlig store. Det er ikke vanskelig å se at en jente har silikon, de stikker liksom rett ut og virker harde, det er ikke fint. Jeg synes at naturlige pupper, uansett størrelse er best. Hva er deres mening om saken?

6414006[/snapback]

er som du sier ofte så tydelig at folk har silikon. jeg synes det er finere med naturlige selv om de er små, enn pupper med silikon fordi det ser så unaturlig ut.

Lenke til kommentar
Store pupper kan lure meg i seng, make no mistake.

6414037[/snapback]

Ærligheten lenge leve. :---D

Silikon er ikke pent.

Med andre ord ser du klar forskjell da? Tviler sterkt på det.

Forøvrig synes jeg selvfølgelig silikon kan være pent så lenge det ikke er for mye. Men jeg ser ikke noen grunn til at dama skal silikon for å få bedre selvtillit osv., for damer med A+/B- -cup kan definitivt være like fine som damer med større pupper. Men om det er pent? Ja, selvfølgelig! Bare det er ordentlig gjort, og ikke unormalt stort.

Lenke til kommentar

Folk som har "mye" silikon har jo det ofte pga yrkesvalg. For å si det pent. Syntes vist man skal gjøre noe slikt så er det fordi man vil det selv og man ville vært lykkeligere med det. Ikke fordi da hadde man tjent mer penger. Er ikke som å kjøpe seg en ny bukse. Er en alvorlig operasjon, der mye kan skje. :whistle:

Lenke til kommentar

Silikonpupper:

- Pent å se på

- Kvalmt å ta på

Nå finnes det seff en dynge med variasjoner og da, alt fra Miss Airbag til noen du aldri hadde tippa hadde silikoninlegg. FOR store pupper er ikke på noen måte fint.

Har ei venninne som hadde så små pupper at hun hadde skikkelige komplekser over dette. Fylte BH'n med vatt og whatnot (hun var da 24). Hun kosta på seg en silikonoperasjon og valgte da en "normal" størrelse, altså ikke noe Playmate-rack. Hun var mye lettere til sinns etter dette og følte seg mer feminin og attraktiv, så jeg kan faktisk forstå at jenter ofte velger å kjøpe seg silikoninlegg.

Lenke til kommentar
Et tilfelle der silikon er rettferdiggjort i mine øyne:

br_prob_fig2.jpg

6414324[/snapback]

Rart ingen har quota denne...mener dette er et knallbra eksempel her også. Noen er rett og slett ikke fornøyd med puppene sine, og kan ærlig si at dette er pupper jeg ikke ville likt som naturlige. Det med silikonpupper: vi får et forvrengt bilde, fordi omtrent det eneste vi ser er pupper på modeller, og da er det oftest gjort for å få større pupper. De eksemplene man får som kan være bra ser den vanlige mann i gata oftest på sånne ting som extreme makeover o.l.

Jeg har absolutt ingen erfaring med silikon, da jeg virkelig håper jenter på min alder holder seg unna :ermm: men som nevnt, så er det nok hardt og kaldt, og det jeg liker av pupper er myke, men allikevel faste som passer godt i hånda. Puppene skal passe med resten av kroppen; det er ingen mal på den perfekte pupp. Dessuten er det ikke pupper som fenger først; det er enten ansikt/hår (kombo) eller rumpe/lår/mage.

Uansett er det helheten som gjelder når alt kommer til alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...