Gå til innhold

Silikon - Er det pent?

Skilpadde

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi

Ser ikke bildet, Klilleng.

Men altså.. Jeg synes ikke store pupper er mer tiltrekkende enn små pupper. Samma for meg, i grunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Silikon er kanskje pent å se på, men husk det gode, gamle ordtaket: "Anything more than a handfull is a waste." :p

Det finnes pene silikon pupper og det finnes stygge. Akkurat som med naturlige. Det viktigste er vel at de står i stil med helheten?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg er fan av kvinnelige former, og dermed liker jeg litt størrelse på puppene. Så lenge de kler bæreren kan de i grunnen være så store de vil - men ikke for små. Alle jentene jeg har vært forelsket i har hatt svært fine (ikke nødvendigvis dritstore) pupper, så jeg er nok kanskje mer enn gjennomsnittlig opptatt av dem.

For å svare på spørsmålet: Det kan være pent og det kan være stygt. Noen operasjoner er mer vellykkede enn andre, og det er best at dama som kjøper dem har sans for sine egne proporsjoner slik at hun ikke putter inn alt for mye. Hvis to par pupper er nøyaktig like av utseende og det ene er silikon og det andre ikke, går selvsagt førstnevnte av med seieren.

En fordel med pupper av mer moderat størrelse er at de ikke ender opp på knærne med årene. Man tenker forhåpentligvis ikke så til de grader taktisk når man skal velge make. Jenter bør uansett ikke jogge og løpe for mye, siden dette strekker på jura. Finn dere andre måter å trene på, så forblir de tighte og fine mye lenger.

Nå satt jeg på Google for å finne passende illustrasjoner, men det viser seg at det aller meste man finner av puppebilder er av den gedigne sorten. Et lite tankekors.

Lenke til kommentar
Hmm, kansje litt off topic... men personlig så synes jeg små pupper er finere enn store ;)

6414041[/snapback]

Støttes.

6414065[/snapback]

Her også. Tenker faktisk ikke så mye over puppene, liker bedre rompe/mage/lår. Men for all del, fint å se på. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Her også. Tenker faktisk ikke så mye over puppene, liker bedre rompe/mage/lår. Men for all del, fint å se på. ;)

6420969[/snapback]

Bare jeg som ser på øyne her? :p

Lenke til kommentar
Jenter bør uansett ikke jogge og løpe for mye, siden dette strekker på jura. Finn dere andre måter å trene på, så forblir de tighte og fine mye lenger. 

6420919[/snapback]

HAHAHA. Du er i overkant fokusert på brøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...