Gå til innhold

Silikon - Er det pent?

Skilpadde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men seriøst, det er vel egentlig ingen som syns Pamela er fin? :/

Nei til silikon :)

6414333[/snapback]

Hva faen tror du?

Pamela er digg, og det vil jeg mene størsteparten av verden er enig med meg i.

Tviler på at hun har blitt superkjendis PGA skuespillingen sin for å si det sånn...

Endret av E.T
Lenke til kommentar
Men seriøst, det er vel egentlig ingen som syns Pamela er fin? :/

Nei til silikon :)

6414333[/snapback]

Hva faen tror du?

Pamela er digg, og det vil jeg mene størsteparten av verden er enig med meg i.

Tviler på at hun har blitt superkjendis PGA skuespillingen sin for å si det sånn...

6414958[/snapback]

Haha... Pamela er en dame i overgangsalderen med femti kilo på fremsiden av kroppen.

Lenke til kommentar

Ikke fra meg. Rumpene skal ikke være så store, ei heller behøver puppene å være det. Smal midje er også must. Bena må være lange, faste og slanke, men ikke skinny. Rett og slett slank og fast, men ikke skinny. Samme med puppene, om silikon gjør de fastere og mer kuleformet, ser jeg på det som et pluss. En perfekt pupp ligner ganske mye på en halvkule...

6414160[/snapback]

Perfekt pupp? Det inntrykket tror jeg du i såfall har fått fra silikonverden. Det er vel ganske skjelden at litt store naturlige pupper ser slik ut.

6414233[/snapback]

Jeg vil helst ikke ha store, naturlige pupper. Liker det rett og slett ikke. Liker jeg skinny jenter, liker jeg også små pupper. Men selvfølgelig har jeg preferanser angående hva som er tiltrekkende når det gjelder pupper. For eksempel skal ikke nippelen og rundingen rundt være for stor, jo mer vanlig hud, jo bedre. Jeg liker små, faste av everything.

Lenke til kommentar

puppene er liksom.. bare en liten del av ei jente :p jenter er så mye mer!

pupper kan ikke erstatte:

gjennomtrengene øyne

gyllen farge

pent ansikt

proposjonert kropp

fin midje

nydelige lepper

sexy personelighet

Erotisk utstråling :)

herlig klesstil

nå veit jeg at det siste ikke er en del av kroppen men som sagt klær skaper folk og ei jente som går med klær som passer fint og gjenspeiler personeligheten og det hun utstråler gjør uendelig mye med ei jente :p

pupper er liksom bare en.. biting.. så lenge de er proposjonert med resten av kroppen gjør egentlig ikke størrelsen så mye :p men en håndful er greit og ha

om jeg er for silicon?

ei jente som vil ha silicon for at vennene har det eller kjæresten vil det og at hun kansje ville sett bedre ut med silicon kan bare drite i det :p

ei jente som skjemmes for og gå med bikini, blir instutt og liker ikke og gå letkledd om sommeren fordi hun syntes puppene er alt for små ja, da er det helt greit at hun tar silicon. siden det da vil hjelpe henne psykisk og hun vil, ja få ett bedre liv. ikke forid guttene faller lettere for henne fordi hun har større pupper, men fordi hun etter dette utstråler selvsikekrhet og mye mer selvtillit gjør henne mer sexy :)

hehe håper ikke det ble for mye og for innviklet men gjenspeiler det jeg tror og syntes :) alt i alt handler jo dette om sexuelle preferanser :D

potetgullmannen-out

faen jeg bruker mye smilyer... skjerp deg menneske!

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Puppar er ikkje alt. Som nevnt ovanfor, så er blikk, utstråling, personlegheit etc mykje meir trollbindande.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Silikon er noe tøv. Man kan jo fikse på kroppen sin om det er nødvendig for å komme seg gjennom livet, men det er jo mindre skadelig å legge fra seg komplekser om små bryster enn å rett og slett skade kroppen. Når man implanterer silikon i puppene, mister man jo f.eks. evnen til å gi melk til barn. =/

Lenke til kommentar

det er mange som bruker silikon fordi de har komplekser for bryster som enten er ulike i størelse eller fordi eieren synes de er for små.... i disse tilfellene hjelper det til å få et bedre liv og bedre selvtillit.

har ikke noen førstehånds erfaring med silikonpupper selv, men har hørt de er litt harde å ta på sammenlignet med naturlige pupper....

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Ja, er jo mange som har fått bedre selvtillit etter å ha fått større pupper, og det er jo i og for seg bra, men det forteller bare at samfunnsstrukturen er helt på jordet når man kan bli deprimert av å ha bli født med mindre bryster enn Paris Hilton. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
... er helt på jordet når man kan bli deprimert av å ha bli født med mindre bryster enn Paris Hilton.

Jeg tror ikke det siste er mulig. :whistle:

6419251[/snapback]

Haha, dette beviser at jeg ikke har noen oversikt over kjendispupper i det hele tatt. :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg synes ikke det er noe galt med Paris' pupper, men det er nå meg. Var det ikke noe mas om at hun hadde tatt silikon i dem etterhvert?

6419260[/snapback]

Ikke jeg heller. Hun er nå pen som hun er. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...