Gå til innhold

Silikon - Er det pent?

Skilpadde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt en del samtaler med venner om silikon for tiden. Jeg har alltid hatt en ganske nøytral mening om dette- om noen har store komplekser pga. små pupper ser jeg ingen grunn til at de ikke skulle ta det om de hadde råd. Men i det siste har jeg sett litt på forsjellene mellom ekte og falske pupper, og de er betydlig store. Det er ikke vanskelig å se at en jente har silikon, de stikker liksom rett ut og virker harde, det er ikke fint. Jeg synes at naturlige pupper, uansett størrelse er best. Hva er deres mening om saken?

6414006[/snapback]

Nei. unaturlig. Samma hvordan puppene ser ut. Det blir ikke det samme når du vet at bak puppene ligger det silikonputer og presser. Det MÅ være naturlig.

Lenke til kommentar
(.)(.) ::  Petit er ok...

Ser mer ut som hengepupper enn petit(små). Hengepupper er ikke særlig pent. :p

6414251[/snapback]

(,)(,) - Hengepupper. NAM

( . )( . ) - Petit

( o )( o ) - Vanlig

( O )( O ) - Mega

Ha, ha.

Nei, silikon er ikke pent. Naturlig sukker eier kunstig sukker. Nuff said.

Lenke til kommentar
(.)(.) ::  Petit er ok...

Ser mer ut som hengepupper enn petit(små). Hengepupper er ikke særlig pent. :p

6414251[/snapback]

(,)(,) - Hengepupper. NAM

( . )( . ) - Petit

( o )( o ) - Vanlig

( O )( O ) - Mega

Ha, ha.

Nei, silikon er ikke pent. Naturlig sukker eier kunstig sukker. Nuff said.

6414278[/snapback]

( . Y . )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Silikon brukes ikke så mye i lepper. Det er vel hovedsaklig collagen og noe annet jeg ikke husker i farten.

Lenke til kommentar

Det kan være greit liksom. Så lenge det ikke er alt for stort og unaturlig. Har sett noen tilfeller der det faktisk har sett okei ut. Men personlig syntes jeg naturlig er penest. Heller små enn silikon... min mening i vertfall. Kunne aldri hatt noe noe sånt i kroppen. Hadde ikke likt tanken. Alt mulig kan jo skje. ;)

Er jo mange "normale mennesker" så har tatt silikon, å ingen kan se det en gang. Det er liksom noe helt annet enn disse glamormodellene som tenker jo mer jo bedre..

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar

Syntes ikke pupper skal ha silikon. Er noen som har knallfine pupper uten silikon. Det vet jeg. :wee:

Men silkon kan hjelpe deg i enkelte tilfeller. Hender man har inteteksisterende pupper og det vil man da kanskje forandre på? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...