darkness| Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Så ikke forskjell på 1 og 2. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (.)(.) :: Petit er ok... Ser mer ut som hengepupper enn petit(små). Hengepupper er ikke særlig pent. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg har hatt en del samtaler med venner om silikon for tiden. Jeg har alltid hatt en ganske nøytral mening om dette- om noen har store komplekser pga. små pupper ser jeg ingen grunn til at de ikke skulle ta det om de hadde råd. Men i det siste har jeg sett litt på forsjellene mellom ekte og falske pupper, og de er betydlig store. Det er ikke vanskelig å se at en jente har silikon, de stikker liksom rett ut og virker harde, det er ikke fint. Jeg synes at naturlige pupper, uansett størrelse er best. Hva er deres mening om saken? 6414006[/snapback] Nei. unaturlig. Samma hvordan puppene ser ut. Det blir ikke det samme når du vet at bak puppene ligger det silikonputer og presser. Det MÅ være naturlig. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Sånn skal dei sjå ut: 6414072[/snapback] PØH! jenter skal ikke se sånn og sånn ut. De skal være som de er skapt. Det bildet er av en modell. Hverdagsjenta er helt annderledes. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (.)(.) :: Petit er ok... Ser mer ut som hengepupper enn petit(små). Hengepupper er ikke særlig pent. 6414251[/snapback] (,)(,) - Hengepupper. NAM ( . )( . ) - Petit ( o )( o ) - Vanlig ( O )( O ) - Mega Ha, ha. Nei, silikon er ikke pent. Naturlig sukker eier kunstig sukker. Nuff said. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg visste jeg ikke var den eneste som finner lår, rumpe og pupper tiltrekkende. 6414060[/snapback] Et typisk trekk når du har bjeller der nede. Helt naturlig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Kommer an på hvor mye man har man veldi mye da er det stykt er d paselig å dæven :dribble: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Et tilfelle der silikon er rettferdiggjort i mine øyne: Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Men seriøst, det er vel egentlig ingen som syns Pamela er fin? :/ Nei til silikon Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (.)(.) :: Petit er ok... Ser mer ut som hengepupper enn petit(små). Hengepupper er ikke særlig pent. 6414251[/snapback] (,)(,) - Hengepupper. NAM ( . )( . ) - Petit ( o )( o ) - Vanlig ( O )( O ) - Mega Ha, ha. Nei, silikon er ikke pent. Naturlig sukker eier kunstig sukker. Nuff said. 6414278[/snapback] ( . Y . ) Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Silikon i leppene er Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Silikon i leppene er 6414443[/snapback] hvilke lepper ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Silikon brukes ikke så mye i lepper. Det er vel hovedsaklig collagen og noe annet jeg ikke husker i farten. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Det kan være greit liksom. Så lenge det ikke er alt for stort og unaturlig. Har sett noen tilfeller der det faktisk har sett okei ut. Men personlig syntes jeg naturlig er penest. Heller små enn silikon... min mening i vertfall. Kunne aldri hatt noe noe sånt i kroppen. Hadde ikke likt tanken. Alt mulig kan jo skje. Er jo mange "normale mennesker" så har tatt silikon, å ingen kan se det en gang. Det er liksom noe helt annet enn disse glamormodellene som tenker jo mer jo bedre.. Endret 30. juni 2006 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Syntes ikke pupper skal ha silikon. Er noen som har knallfine pupper uten silikon. Det vet jeg. Men silkon kan hjelpe deg i enkelte tilfeller. Hender man har inteteksisterende pupper og det vil man da kanskje forandre på? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Er jo mange "normale mennesker" så har tatt silikon, å ingen kan se det en gang. Det er liksom noe helt annet enn disse glamormodellene som tenker jo mer jo bedre.. Så sant, så sant! Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hell no. Silikon er stygt. Jævli stygt. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvis man har fått kreft og må kutte av hele puppen så syns jeg det er forsvarlig å gjøre plastisk kirurgi. Og selvfølgelig skal man være fornuftig med mengden. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 For å svare på topic: Jeg synes silikon kan være pent. Tror dog at vi begynner å få et forvridd syn på hvordan ting skal se ut, fordi "gale bilder" fremmes så mye i media. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Pupper er herlig, men de må være naturlige. -mykt -penest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå