Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvor mye er for mye? Finnes det andre alternativ som f.eks. saltvann som gjør puppene mykere? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Pamela Anderson er alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt for mye. Forøvrig rart, jeg trodde "alle" skulle være på "store pupper"-siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg synes ikke Pamela har for mye, men tar til takke med mindre selvsagt. Dog har hun ikke gått over streken imho. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 wh1te: Enn Lolo Ferrari da? :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg synes ikke Pamela har for mye, men tar til takke med mindre selvsagt. Dog har hun ikke gått over streken imho. 6414106[/snapback] HÆ? Jeg trodde til og med big-boob-fans skulle være enig med meg der. Hun ser ikke streken lenger. (Ikke at hun virker glup nok til å oppfatte den.) Uansett, så blir vel dette litt smak og behag. Noen liker ditten, andre liker datten. Men jeg synes uansett av prinsipp at mennesker skal få slippe å gå under kniven, i forhold til dette så trengs det ikke. (Og det er jo damer som har relativt store(ikke sånn veldig store) pupper helt naturlig for dem som liker det.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Lolo er litt drøy, synes jeg. Pamela er forøvrig ikke en dum blondine som alle skal ha det til Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 silikon er teit. naturling er pent Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 silikon er teit. naturling er pent 6414137[/snapback] For noen knusende bra argumenter du kommer med. Hvorfor skal menn bulke seg opp og bli store, sterke og fine, mens jentene slipper? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Hvorfor skal menn bulke seg opp og bli store, sterke og fine, mens jentene slipper? Menn skal ikke bulke seg opp til å bli store åog sterke. (Men de kan godt være fine, men trenger ikke muskler for sånt. =) Endret 30. juni 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Zeph sitt bilde is the way Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvorfor skal menn bulke seg opp og bli store, sterke og fine, mens jentene slipper? Menn skal ikke bulke seg opp store å sterke. 6414151[/snapback] Nei, de må ikke, men jenter flest liker det. Nå snakker jeg ikke om 70-tallets Arnold, men Fight Clubs Brad Pitt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Maxi Mounds og Chelsea Charms er selvsagt fasiten: Ahh, hva finner man ikke på Wikipedia? --- Fra spøk til Halvor: Silikon kan være like vakkert som naturens eget verk så lenge det gjøres ordentlig og faktisk ser nogenlunde naturlig ut. Silikonpupper trenger ikke å bety Pamela Anderson, det kan rett og slett være en A-cup som blir en B eller C-cup. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg liker store bryster, store rumper festet på smale midjer etterfulgt av faste, lange ben. Får jeg en "støttes" jeg også? 6414070[/snapback] Ikke fra meg. Rumpene skal ikke være så store, ei heller behøver puppene å være det. Smal midje er også must. Bena må være lange, faste og slanke, men ikke skinny. Rett og slett slank og fast, men ikke skinny. Samme med puppene, om silikon gjør de fastere og mer kuleformet, ser jeg på det som et pluss. En perfekt pupp ligner ganske mye på en halvkule... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 wh1te: Joda, mulig. Men finnes nok av jenter som digger fks. Gackt og Placebo's Brian Molko. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Har aldri sett ei jente som har bryst som er så små at hun de burde være større. har du ikke ? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Silikon ruler dersom der er ordentlig gjort, og med passe størrelse. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Anderson, det kan rett og slett være en A-cup som blir en B eller C-cup. Hva er galt med A-cup? I et lite øyeblikk av selvinnsikt så har jeg muligens litt sær smak ang. damer? (eller ikke?) Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 selv mener jeg naturlig er best men nå er ikke pupene jeg ser først etter.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg liker store bryster, store rumper festet på smale midjer etterfulgt av faste, lange ben. Får jeg en "støttes" jeg også? 6414070[/snapback] Ikke fra meg. Rumpene skal ikke være så store, ei heller behøver puppene å være det. Smal midje er også must. Bena må være lange, faste og slanke, men ikke skinny. Rett og slett slank og fast, men ikke skinny. Samme med puppene, om silikon gjør de fastere og mer kuleformet, ser jeg på det som et pluss. En perfekt pupp ligner ganske mye på en halvkule... 6414160[/snapback] Perfekt pupp? Det inntrykket tror jeg du i såfall har fått fra silikonverden. Det er vel ganske skjelden at litt store naturlige pupper ser slik ut. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) ( o )( o ) :: Pent.. (.)(.) :: Petit er ok.. Endret 30. juni 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå