Gå til innhold

Silikon - Er det pent?

Skilpadde

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en del samtaler med venner om silikon for tiden. Jeg har alltid hatt en ganske nøytral mening om dette- om noen har store komplekser pga. små pupper ser jeg ingen grunn til at de ikke skulle ta det om de hadde råd. Men i det siste har jeg sett litt på forsjellene mellom ekte og falske pupper, og de er betydlig store. Det er ikke vanskelig å se at en jente har silikon, de stikker liksom rett ut og virker harde, det er ikke fint. Jeg synes at naturlige pupper, uansett størrelse er best. Hva er deres mening om saken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Silikon er pent, men naturlig er penest. Dessuten vil jeg anta at silikon ikke føles like bra ut å klå på, uten førstehåndserfaring selvsagt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Store arr? Ofte skjærer de halve brystvorten løs og trykker herligheten ned der, og brystvorten ser neppe mye styggere ut enn den er etter et par sting.

Lenke til kommentar

Skjønner godt at jenter med mindre bryster kan ha lettere komplekser for dette, men synes ikke silikon er noen god idé..eller kollagen for den saks skyld. Jenter jeg faller for er som regel jordnære individer som er seg selv og ikke sminker seg så alt for mye :) Uansett er ikke pupper det jeg titter først på når jeg ser en jente..et pent ansikt er myye viktigere. Yep..natural's the way to choose. En annen ting er at jenter med digre bryster ofte kan være vanskelige å få med på sportslige aktiviteter o.l...men det er bare noe jeg tror :p

Endret av enl
Lenke til kommentar

Silikon er ikke fint. Det er ikke fint å opperer, det ser unaturlig ut(for store i forhold til resten av kroppen), og ikke minst de er rett og slett for store. For store er ikke fint. Bedre med for små pupper enn for store for å si det sånn.

Forøvrig så har jeg aldri i mitt liv sett en jente som er forbi puberteten som trenger silikon. Aldri.

Pupper generelt(vel særlig det med at de skal være så jævla store) må være noe av tidenes mest oppskrytte kroppsdel når det gjelder skjønnhet. Joda, selvfølgelig er det mange som er fine... men sammenlign dem med fks. et par nydelig øyne. Ingenitng i forhold. Eller en fin nakke. Et ansikt... osv..

Forøvrig tviler jeg at det er så mange menn som er SÅ opphengt i pupper. Det er bare noe som ligger i kulturen, det er forventet at man skal like de og da oppfører mange seg som de faktisk gjør det. Det virker som nesten alle prøver å simulere at de har bryst-fetisj. Rare greier.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Store arr? Ofte skjærer de halve brystvorten løs og trykker herligheten ned der, og brystvorten ser neppe mye styggere ut enn den er etter et par sting.

6414027[/snapback]

Mulig det, veit ikkje korleis dei gjer det, men har sett fleire bilete der dama har arr på undersida etter operasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg liker store bryster, store rumper festet på smale midjer etterfulgt av faste, lange ben. Får jeg en "støttes" jeg også?

Lenke til kommentar
Jeg liker store bryster, store rumper festet på smale midjer etterfulgt av faste, lange ben. Får jeg en "støttes" jeg også?

6414070[/snapback]

For all del, det kan være pent. (Monical Bellucci fks.)

Men overdrevet store bryst eller rumpåe er IKKE pent.

Midjer trenger forøvrig ikke være knallsmale, selv om det kan være knallpent det også.

Men, om jenta har små pupper(veldig små) og tar litt silikon gjør ingen ting.. Men for mye er ikke bra.

Har aldri sett ei jente som har bryst som er så små at hun de burde være større. :dontgetit:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...