thomass1 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 intenette mitt kobler seg ut når jeg spiller Counter Strike. også kommer det opp en melding: Net_sendpacket ERROR:WSAEINTR er det noe galt med internette mitt? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Flyttes fra "datamaskina fungerer ikke" til nettverk. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Om det er trådløst kan det ha noe med det å gjøre, at det blir for mye å sende over det trådløse nettet at det til slutt krasjer.. EDIT: Kanskje endre litt på emnetittelen? Til f.eks dette: Internettet kobler ut under Counter Strike spilling! Endret 30. juni 2006 av Pixi Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
jfw69 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvis jeg får denne meldingen, har antakeligvis det trådløse nettverket hoppet ut. Om du bruker wlan (trådløs tilkobling), syns jeg du burde prøve deg med å koble deg via lan (kabel). Om du får samme feilen da, er det antakeligvis noe galt med internett kofigueringa på maskinen din, eller evt router. Jeg sitter fortsatt å antar at du bruker wlan, så jeg kan gi noen enkle tips etter egen erfaring: 1. Sjekk at drivere er av siste versjon. Gå inn på ditt nettverkskort produsents hjemmeside å finn kortet ditt. 2. Om du har middels bra eller dårlig signalstyrke (mindre enn 45%) bør du kanskje tenke på å finne alternative steder å plassere pc'n din. Tykke vegger, som mur, gips eller tykke tømmervegger, reduserer signalstyrken og stabiliteten kraftig. 3. Om du har mulighet, plasser evt antenne høyt i rommet. Det gir effekt ut av det. Det samme med router. 4. Skjekk brannmur innstillingene på maskinen din og routeren. Man kan (slik gjør hvertfall jeg) logge deg inn på routeren din med å skrive inn ip adressen din i adresselinjen. 5. Sørg for å ha et ryddig kabinett (om du har stasjonær pc). Dette gir god gjennomlufting å du holder dine kompinenter og det trådløse kortet avkjølt. avkjølte kompeneter = bedre ytelse 6. Husk også at mennesker som går gjennom de trådløse signalene, forstyrrer enkelte routere, spesielt routere med kun en antenne (jeg har syv). 7. Også enkelte gjenstander kan forstyrre. Jeg har f.eks merket at Blåtann forstyrrer noen ganger. Jeg har noen flere tips, men med tanke på at jeg kun gjetter at du sitter å spiller på et trådløst nettverk, gjør at jeg ikke gidder å skrive mer :!: Hilsen, jfw69 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg