Bone Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei! Prøvde for en stund siden en (uoffisiell?) patch (v1.41?) som gjorde at man fikk HDR med ATi -kort, blandt annet.. dere vet sikkert hvilken jeg snakker om.. Saken er at den patchen fucka opp, slik at jeg fikk unlimited med ammo på diverse våpen.. og da blir det jo ikke så aktuelt å spille (for meg).. Men, hva er siste nytt ang. HRD på FarCry ? Kommer det en offisiell patch? Eller er det en patch der ute som fungerer krirkefritt? Takker! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 1.4 skal kome til sommaren. Har ikkje høyrt noko om at den er utsatt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Hørtes bra ut! For, det ga et skikkelig kick å spille det fantastiske FarCry med HDR -effekter! ..men, jeg ga meg med en gang jeg fant ut (etter å ha prøvd å utforsket litt) at den gjorde så spillegleden forsvant (med uendelig med ammo) .. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Med nyeste offisielle patch (1.33), kan du aktivere HDR i konsoll (trykk "|") ved å skrive "\r_HDRRendering x" der x er lysfølsomheten. 7 er anbefalt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Johan: Lurer på om det var at den ikke fungerte på ATi x1900 -kort ?! For, den kom for en stund siden, ikke sant? Og den mener jeg at jeg har prøvd.. (Hvis den kom før februar, i området februar, så har jeg prøvd den) ttt: Vet du når den er planlagt å komme ut? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Har ikkje høyrt noko nytt om 1.4 nei. Det som vart sagt tidlegare var at den skulle kome til sommaren, men ikkje noko meir konkret ein det. Så vidt eg veit gav 1.3 patchen bare HDR til Nvidia kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå