hpfarstad Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Har fått en liten oppgave i ASP 3.0 som må løses, men nå er det noen år siden sist jeg holdt på med klassisk ASP, så klarer ikke helt å tenkte hvordan dette skal løses. Har et PHP script som genererer en verdi og skriver denne ut. Denne verdien skal lagres i en boolean i et asp script på en annen server. Noen som kan tenkte seg hvordan dette skal løses? Fant ingen gode metoder i Request-klassen... Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Har fått en liten oppgave i ASP 3.0 som må løses, men nå er det noen år siden sist jeg holdt på med klassisk ASP, så klarer ikke helt å tenkte hvordan dette skal løses. Har et PHP script som genererer en verdi og skriver denne ut. Denne verdien skal lagres i en boolean i et asp script på en annen server. Noen som kan tenkte seg hvordan dette skal løses? Fant ingen gode metoder i Request-klassen... 6413701[/snapback] Microsoft.XMLHTTP eller tredjepartskomponent for å laste ned html'n fra den andre siden. Evt. så kan du jo også gjøre en post/redirect fra PHP scriptet til "asp_siden.asp?variabel=true". Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Evt. så kan du jo også gjøre en post/redirect fra PHP scriptet til "asp_siden.asp?variabel=true". 6434946[/snapback] Det var faktisk en ganske smart måte å gjøre det på! Men det vil ikke fungere for min del, da disse verdiene må settes i global.asa. Fant en løsning på det da til slutt.. hehe... Skrev om hele phpscriptet til asp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå