Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har fått en liten oppgave i ASP 3.0 som må løses, men nå er det noen år siden sist jeg holdt på med klassisk ASP, så klarer ikke helt å tenkte hvordan dette skal løses.

 

Har et PHP script som genererer en verdi og skriver denne ut. Denne verdien skal lagres i en boolean i et asp script på en annen server.

 

Noen som kan tenkte seg hvordan dette skal løses? Fant ingen gode metoder i Request-klassen...

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått en liten oppgave i ASP 3.0 som må løses, men nå er det noen år siden sist jeg holdt på med klassisk ASP, så klarer ikke helt å tenkte hvordan dette skal løses.

 

Har et PHP script som genererer en verdi og skriver denne ut. Denne verdien skal lagres i en boolean i et asp script på en annen server.

 

Noen som kan tenkte seg hvordan dette skal løses? Fant ingen gode metoder i Request-klassen...

:hmm:

6413701[/snapback]

 

Microsoft.XMLHTTP eller tredjepartskomponent for å laste ned html'n fra den andre siden. Evt. så kan du jo også gjøre en post/redirect fra PHP scriptet til "asp_siden.asp?variabel=true".

Lenke til kommentar
Evt. så kan du jo også gjøre en post/redirect fra PHP scriptet til "asp_siden.asp?variabel=true".

6434946[/snapback]

 

Det var faktisk en ganske smart måte å gjøre det på! :)

 

Men det vil ikke fungere for min del, da disse verdiene må settes i global.asa.

Fant en løsning på det da til slutt.. hehe... Skrev om hele phpscriptet til asp! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...