partat12 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en Creative Zen Vision mp3 - spiller, da lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med denne?? Jeg har hørt at det er litt dårlig vinkel på skjermen i forhold til den som skal se på film/bilder.... Jeg tenkte å bestille denne i kveld så da lurer jeg på om den er bra eller dårlig. Hovedårsaken til at jeg ville kjøpe denne var at den hadde stor plass, fin skjerm og at den kunne spille video. Noen som har noen andre anbefalinger evntuelt, det skal være minst 30 gb plass.... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=574501 Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg mener ikke Zen Vison:M Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Fikk denne spilleren for 2 dager siden. Har bare en ting å si...... Den er absolutt å anbefale. Overrasket over hvor bra det var å se filmer på skjermen. Ikke noe å tvile på, bare kjøp den med engang Lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 aah du mener den media spilleren? my bad Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Hehe.... nå er den bestilt fra netshop.no! Hondaxrl, hvilken farge har du?? Jeg bestilte svart..... Lenke til kommentar
kent ove hanssen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Heisann. Jeg har nettopp fått min nye baby fra komplett og jeg ser at mange av dere andre her har bestilt dette invisibleshield eller hva det heter. Jeg lurer på hvordan er det å ta det av om man skulle greie å ripe det? noen som har erfaringer, det vil ikke bli limrester som tiltrekker seg støv og skitt eller noen andre problemer? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hei Bra du kjøpte den . Har svart spiller jeg å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå