akristina92 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Broren min kjøpte seg BF2 for noen dager siden. Nå fikk jeg også litt lyst til å prøve det, men da lurer jeg på om det går an å spille på nettet samtidig med én CD-key? Vi sitter begge på samme router og modem. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 men BF2 er garantert et spill du kommer til å like, det er verdt pengene! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Er du helt sikker? Vi har nemlig fått det til med flere spill. Vel, jeg jo alltids prøve. LAN, da? Går det med én CD-key? Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Er du helt sikker? Vi har nemlig fått det til med flere spill. Vel, jeg jo alltids prøve. LAN, da? Går det med én CD-key? 6413557[/snapback] Hvorfor spørre når man kan prøve? Redigert: Veit ikke,da. Endret 30. juni 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 bf2 over lan går med bare en org key, bruker det her, lan med boter, Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Står en del forklart her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=595718 Man KAN spille med MASSE PC'er samtidig på nettet med samme key, bare ikke på samme server. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 nei er ikke enig der... da en kompis patchet mitt bf2 som hadde min cd-key(som jeg og hadde installert på) endte det med at ingen av oss kunne spille det. Han måtte slette det før jeg kunne spille igjen. Men tror han spiller 1.0 med min cd nå. Men funket ikke når begge hadde patchet. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) nei er ikke enig der...da en kompis patchet mitt bf2 som hadde min cd-key(som jeg og hadde installert på) endte det med at ingen av oss kunne spille det. Han måtte slette det før jeg kunne spille igjen. Men tror han spiller 1.0 med min cd nå. Men funket ikke når begge hadde patchet. 6414906[/snapback] Joda, mulig det, men her er det en annen situasjon. Vi sitter nemlig på samme nettverket, så battlefield 2 vil antageligvis ikke merke at det er 2 forskjellige PC'er som spiller på en gang, utenom når man spiller på samme server over internett. Alt går jo gjennom ett modem. Endret 30. juni 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 hmm. ja kansje det ja. men det er da vel 2 forskjellige ip-adresser?! det må vel ha noe å si om den merker forskjell på det og at dere har samme cdkey. vet ikke sikkert jeg Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Nei, alle bak et modem med NAT har samme IP-adresse mot interenett. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 jo det går, man kan bare ikke spille samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå