chipmann Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Hei! Familien skal ha ny hytte og jeg skal få et eget anex (eller friggebod som noen kaller det). Jeg har planer om å sette inn et TV-bord, en sovesofa, en barstol (høy), og tilslutt en bardisk! Jeg trenger hjelp til å finne en del av disse tingene og jeg må vite hvor det kan kjøpes. Noen som vet hvor jeg kan få noen av de forskjellige tingene. (Bardisk har jeg ikke peiling på hvor jeg kan kjøpe, så forslag for hvor jeg kan kjøpe det blir tatt i mot med stoooor glede ) Takker på forhånd for svar Endret 30. juni 2006 av chipmann Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 hva med å lage en bardisk selv? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Nei, jeg har bestemt at den skal kjøpes Men takk for forslaget Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 billig er det hvertfall men ta deg en tur innom IKEA. det er billig det (tror jeg) Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Jepp, det skal jeg Men ikke akkurat nå :!: Er det kanskje noen som HAR kjøpt bardisk som kan si hvor de kjøpte den? Jeg tenker på en bardisk med en sånn saloon-dør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå