Gå til innhold

Webdesigner ledig for oppdrag!


Anbefalte innlegg

Greide ikke å skaffe noen sommerjobb i år, så derfor får jeg heller satse på å utvikle og designe nettsteder for folk.

Jeg har lang erfaring og kan (X)HTML, CSS, PHP og behersker bruk av Photoshop, Dreamweaver og til dels Flash.

For tiden har jeg ikke oppe en egen hjemmeside, men den kommer. Ta kontakt via. PM om du har noen spørsmål! :) Jeg kan også vise til tidligere arbeid på forespørsel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greide ikke å skaffe noen sommerjobb i år, så derfor får jeg heller satse på å utvikle og designe nettsteder for folk.

Jeg har lang erfaring og kan (X)HTML, CSS, PHP og behersker bruk av Photoshop, Dreamweaver og til dels Flash.

For tiden har jeg ikke oppe en egen hjemmeside, men den kommer. Ta kontakt via. PM om du har noen spørsmål! :) Jeg kan også vise til tidligere arbeid på forespørsel.

6413460[/snapback]

ta kontakt med meg, kanskje har jeg noe til deg.....

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Greide ikke å skaffe noen sommerjobb i år, så derfor får jeg heller satse på å utvikle og designe nettsteder for folk.

Jeg har lang erfaring og kan (X)HTML, CSS, PHP og behersker bruk av Photoshop, Dreamweaver og til dels Flash.

For tiden har jeg ikke oppe en egen hjemmeside, men den kommer. Ta kontakt via. PM om du har noen spørsmål! :) Jeg kan også vise til tidligere arbeid på forespørsel.

6413460[/snapback]

Hi Ta kontakt med meg i Drammen :-) , Jeg har mye spennende utviklingsmuligheter/fortjenestemuligheter for unge mennesker med spesielt PhP/MySQL kompetanse.

 

mvh/ data4fun

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...