Jann - Ove Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvordan fungerer det med 3dløsninger under hardwarebasert virtualisering? Tenker da som f. eks Xen på en conroe, der man kan kjøre OS-er under virtualisering uten modifiseringer, kan man da bruke vanlige nvidia-drivere og få full ytelse? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Det her lurer jeg også veldig på. Er alt for mye "jeg tror" inni bildet og lite fakta Enkelte påstår at man med virtualisering i hw kan kjøre krevede 3d-spill glatt. Noen påstår man også i teorien kan kjøre xbox-spill glatt. Andre på sin side, påstår at dette ikke vil fungere glatt. Jeg har søkt etter fakta om det her, men finner dessverre intet mer enn synsing. Selv har jeg stor tro på at det skal være mulig å kjøre spill glatt, iallfall i fullscreen. Er ikke noen andre som har noe info/tanker rundt det her? Ingen som har CPU med virtualisering i hw som har prøvd dette eller som er villig til å prøve? Endret 2. juli 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå