Gå til innhold

Stakkar Triana Iglesias som ble avbildet toppløs..

Sjefern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Et lite PR-krumspring fra frøken Iglesias tipper jeg. Hun så jo ikke feil ut toppløs (selv om jeg ikke er veldig fan av utseendet hennes) og jeg tror ikke hun kommer til å miste fremtidige modelloppdrag.

Lenke til kommentar
:wee:

Bare aa si ifra om du trenger noe vet du.

Noe som helst. Bare si ifra.

;)

6413968[/snapback]

*Notere ned*

:D

6413987[/snapback]

Jeg brukbar til det meste. Og naar du er ferdig kan du skyve meg under senga til neste gang. :!:

Lenke til kommentar
Jeg har kommet fram til at hun er heit.

Nei?

Greit nok at hun har ren hud(sikkert photoshoppet uansett), ikke særlig tykk osv... men fjeset er rart, blikket er grusomt, utrykket er grusomt, og det som ikke ble sensuerert var ikke noe særlig. :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg brukbar til det meste. Og naar du er ferdig kan du skyve meg under senga til neste gang.  :!:

6413999[/snapback]

He he.. Gidder du å vaske der sånn i samme slengen? Under senga, mener jeg :p

6414035[/snapback]

Maa ha en viss byttehandel av noe slag da gitt. ;)

Lenke til kommentar

Liker henne jeg. Syns hun er kjempeflott :)

Dog er det synd at bilder brukes uten hennes tillatelse. Hvorvitt det er har en negativ effekt på karrieren har jeg ingen formening om. Men hadde jeg vært typen hennes hadde jeg vært stolt over a. Hun har nydelig kropp og hun er med å forsvare ytringsfriheten og hindrere at utdødde moralske prinsipper får fotfeste i befolkningen. Slike trenger vi fler av.

Go Girl Go!

Tipper forresten 70 c/d på jenta .) Mest sannsynlig 70 c :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva syntes dere om saken?

6413438[/snapback]

Er dette egentlig en sak man skal synes å mye om?

Trodde dette var en typisk "lene seg tilbake i go'stolen med en kald brus og snabben i hånden"-sak. Er bare leit at kvinnfolket ikke har sminkevett, nåvel, det er jo i hvert fall pupper. :love:

Lenke til kommentar
Jeg husker ikke helt og jeg orker ikke lese saken på nytt, men var det ikke sånn at hun ble lovet/de ble enige om at puppene skulle dekkes med natt og dag logoen? Da det ikke ble gjort, skjønner jeg at hun reagerer.

6458128[/snapback]

Du var ikke så langt unna sannheten der. Men noe av greia jeg reagerte på var at hun kommer med uttalelser om at hun er redd for at dette kommer til å gi henne et dårlig rykte og at hun kan miste jobber i fremtiden pga at hun har blitt avbildet toppløs.

Trodde dette var en typisk "lene seg tilbake i go'stolen med en kald brus og snabben i hånden"-sak.

6458128[/snapback]

Du må gjerne gjøre det også. Men jeg syntes det var arti å snakke om jeg da.

Lenke til kommentar
Du var ikke så langt unna sannheten der. Men noe av greia jeg reagerte på var at hun kommer med uttalelser om at hun er redd for at dette kommer til å gi henne et dårlig rykte og at hun kan miste jobber i fremtiden pga at hun har blitt avbildet toppløs.

Er vel fordi det ikke er så "vanlig" (i dont know) å være toppløs på forsider av sånne blader her i norge? Vi er ikke USA og playboy, liksom.. Nå ser jeg veldig sjelden på forsider på manneblader f.eks, så jeg vet ikke så mye om det er mange toppløse damer der. Men er vel for en grunn hun sier det hun gjør.. Hun er jo i bransjen. ;)

Endret av Stine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...