hdanielsen64 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 En jeg kjenner som ofte er ute og sykler fikk omlagg 500 kroner i bot fordi han syklet ca 10 km/h over fartsgrensen - det er absolutt mulig:) Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Minner meg om et intervju med Aylar ;/ sa noe i denne dur: "jeg har virkelig lært å ikke kjøre i fylla, heretter skal jeg sykle" Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Det er lov å sykle under alkoholpåvirkning dersom man er skikket til å sykle. Slik som jeg tolker det, så er loven gjeldene også for syklister. Så hvis føreren av en bil kan få bot for å kjøre for fort, så kan en syklist også få det. 6413575[/snapback] Slik jeg tolker det kan man også i teorien få fartsbot for å løpe for fort Endret 2. juli 2006 av premium Lenke til kommentar
abrj Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Slik jeg tolker det kan man også i teorien få fartsbot for å løpe for fort 6422790[/snapback] Ja, hvis du er en av disse toppsprinterne så. Men så har du det faktum at kroppene deres ikke klarer å spurte mer en ca 12-15 sek på full guffe før de har brukt ut all energi. Politiet i England hadde kontroll inne på en av flyplassene i London og gav bøter til alle fly som takset fortere en tillatt hastighet, de eneste gangene de hadde lov å gi på over grensa var når de landet eller tok av. Bøtene kom i posten til flyselskapene av forståelige grunner. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Å det er faktisk seriøst? :| For en syk verden Lenke til kommentar
zilch Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 leste i avisen for en tid tilbake om en kontroll som politiet hadde hatt. Der hadde de blant annet bøtelagt en syklist fordi han syklet på rødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå