TST Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Her er en stor demo av Darkstar One – et omfattende og autentisk romskipspill som lanseres i august. Les mer Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Veldig bra demo! Kom som lyn fra klar himmel dette på meg.. gleder meg til august nå plutslig Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hm, jeg trenger en smule hjelp. Jeg har fått beskjed om å upgradere Field Drivers. Til dette trenger jeg 24k Credits, men jeg har jo bare 7 eller noe. Jeg prøvde å dra til ett annet system, for deretter å kjøpe varer som var ulovlige i det gamle systemet, og deretter ta det med tilbake. Det som desverre skjer at med en gang jeg kommer tilbake etter å ha hyper-traveled så er det to pirater som skyter meg. Jeg klarer ikke å kjmpe tilbake, jeg får de ikke engang inn i siktet mitt. Noen som har et tips eller to? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Dette var jo, øøøøh moderat kjedelig. Eneste sc-fi Star Trek-spill jeg syns har vært bra er faktisk Star Trek Bridge Commander, og fantastisk nok, selv om grafikken virker minimalt oppgradert i forhold til STBC, hakker det møkkmye når man ser mot en stor planet. Kanskje er ikke rom-skip spill noe for meg? Endret 1. juli 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
kosh Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Ah endelig....har ikke vært mange slike spill siste årene...savner Wing Commander, Freespace og Independence War spillene. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette var drit kjedelig, noe jeg hadde en mistanke om. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette var drit kjedelig, noe jeg hadde en mistanke om. 6416901[/snapback] Kanskje det ikke er spillet for deg da Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hm, jeg trenger en smule hjelp. Jeg har fått beskjed om å upgradere Field Drivers. Til dette trenger jeg 24k Credits, men jeg har jo bare 7 eller noe. Jeg prøvde å dra til ett annet system, for deretter å kjøpe varer som var ulovlige i det gamle systemet, og deretter ta det med tilbake. Det som desverre skjer at med en gang jeg kommer tilbake etter å ha hyper-traveled så er det to pirater som skyter meg. Jeg klarer ikke å kjmpe tilbake, jeg får de ikke engang inn i siktet mitt. Noen som har et tips eller to? 6415913[/snapback] Du kan navigere skipet ditt mykje betre om du slepp lasta. Dette gjer at du kan snu deg kjapt nok til å skyte eventuelle fiendar. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Synd laptoppen sliter litt til tide med spillet, men morsomt uansett etter at jeg fikk koblet til en ekstern mus Lenke til kommentar
baltie Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Dette var veldig artig! Har spilt demoen i helgen og gleder meg til august. Fikk en skikkelig Privateer- og Freespace-følelse, som er noen av mine spillhøydepunkter. For ikke å snakke om Independe War II, Freelancer... Likte spesielt ideen om å finne artifacts for å oppgradere og modifisere skipet. Btw for å få nok penger til å oppgradere til en Field Drive 3.0LY, er det raskeste å ta oppdrag fra Terminalen, enten eskorteoppdrag eller missions. Gir 8000-10000 for oppdrag som er nokså ufarlige (piratene du møter på ser stort sett ut til å ha luftgevær..) Tar du oppdrag som betaler mer enn 11000 kan du slite litt, da skal du være god. Og som en annen sa, slipp cargoen slik du lærte i tutorialen når du skal kjempe mot andre skip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg