gamleerik Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg holder på å "samle sammen" deler for å bygge HAUK, pluss div andre prosjekter, hovedsakling for å lære meg etsing av printkort. Kikket på baso.no, hvor prisen på et europakort var 45kr... Jeg syntes det var unektelig dyrt, og regnet med de var billigere på elfa... der kostet de nærmere 60kr. Finnes det noen andre steder slikt selges billigere? Dessverre med stor D selges ikke dette på Futurlec, der ville det sikkert ha kosta en dollar stykket..... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 PCB kort er dyre, slik er det bare. Er ikke stort annet å gjøre nn å bite det sure eplet Lenke til kommentar
gamleerik Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Okei.... ikke noe å gjøre ved det da. Takk for svar! Lenke til kommentar
rozon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Krepro er billigere. Vet ikk eom de vil selge til private da. Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei. Har editert utgave av kortutlegget til Hauk 2 liggende. blir mye bedre enn "orginalen" som var postet her. For å få bra kort bør en ha kortutlegg med noglunde høy oppløsning, ellers blir det "uskarpe kanter" på det ferdige kortet. Send PM om du vil ha filen. Good Luck Lenke til kommentar
gamleerik Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Hva er forskjellen på den og "orginalen" da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå