Skallesei Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal svi av 6-700kr på et nytt tv-kort, og lurer på hvilket jeg bør velge? Trenger ikke no jalla fjernkontroll og ekstra dilldall da jeg har det fra før. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Dette Tv-Kortet er til å Anbefale. Enkle Instrukser å veldig enkelt å sette opp! Tv-Kort Lenke til kommentar
Skallesei Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg hadde nok foretrukket hauppage sitt kort framfor spphire sitt etter denne testen: http://www.hardware.no/tester/multimedia/f...tv-kort/21267/8 Skal bruke kortet sammen med Win MCE Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 vis du ska bruke det sammen med Win MCE så ville jeg også gåd for Hauppage! Lenke til kommentar
7r Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Enig i at Hauppage er fremst; PVR150 f.eks. For drøye tusenlappen får du også PVR500 med to tunere. Ulempen er vel at disse kortene ikke har noen hardware-decoder, og heller ikke fjernkontroll såvidt jeg vet. Hvis du trenger det, kunne du gått for HVR1100 eller HVR1300. Leadtek har vel også et par kort som har fått bra omtale på test; DV2000 (ca 3-400 kr) og TV2000 Expert (litt mer..), evt. PVR2000 til ca. 900 hvis du vil ha hardware-encoder. Hvis du flytter grensen til drøye tusenlappen, ville jeg gått for HauppageWinTV PVR-350, med egen hardware-decoder (får du nytte av hvis; og bare hvis, du bruker TV-utgangen og kobler til en TV ). Den har visstnok bedre tuner enn nyere Hauppage-kort, men ikke Windows MCE Endret 1. juli 2006 av 7r Lenke til kommentar
Skallesei Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Har allerede bestillt PVR150 nå.. Det får holde, selv om 2 tunere hadde vært fint.. Men jeg har egentlig 2 tunere, da tv'n jeg har koblet til min HTPC også har en tuner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå