Bone Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei!? Driver på kapittel 10, eller noe sånn på Den Lengste Reisen, ..men nå har Drømmefall Limited Edition stått for lenge i hylla mi... Vurderer å installere den nå.. Spørsmål; Vil det ødelegge min spillopplevelse fra den første "Den Lengste Reisen" ? Har de noen sammenheng? Tusen takk for raskt svar! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jepp. Fullfør DLR! Det er 13 kapitler totalt, ikke finn på å gi deg når du snart er kommet til slutten Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Nei, det var ikke helt slikt jeg mente .. for det første spillet er et "bærebar PC" -spill, mens jeg må legge inn Drømmefall på den stasjonære.. Den Lengste Reisen spiller jeg altså på steder hvor jeg bruker min bærebare.. Så, jeg kommer uansett til å fullføre den orginale Lengste Reisen, spørsmålet var vel mer om det gjorde noe at jeg begynte på Drømmefall før jeg var ferdig med det andre?! Takker igjen.. EDIT: la til litt.. Endret 30. juni 2006 av Bone Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Tja, tror ikke det er noe helt i starten av Drømmefall som vil ødelegge, men det er definitivt mye av det uti.. Dessuten kan du plutselig falle for "bare 5 minutter til"-fellen og plompe uti noe i Drømmefall du ikke hadde spillt gjennom i DLR.. Jeg ville holdt meg på den sikre siden. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Okei... takker! Da pusler jeg meg ferdig med Den Lengste Reisen først! Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har begynt med dreamfall nå uten å ha fullført den lengste reisen. Har ikke spillet en gang. Burde jeg kjøpe det først? Er det noe av storyen jeg går glipp av? Lenke til kommentar
MaNuGaL Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Okei... takker! Da pusler jeg meg ferdig med Den Lengste Reisen først! 6413664[/snapback] hallo d virker som du har peiling på dreamfall... jeg får feilmeldingen "you don't have enough space to save games" i starten av spillet.. så jeg får aldri spille videre vist jeg ikke får spille dette spillet skikkelig engang kommer jeg til å gjøre dette----------> Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Mener å huske at Drømmefall er litt teit akkurat der, at du er nødt til å ha en viss mengde gigs ledige på C:\ for at det skal funke. Temp-mappa ligger nemlig der. Sjekk de offisielle foraene, men jeg tror det er 2gig du trenger ledig.... Eller jeg kan tenke på et helt annet spill dog. Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Den legger vel TEMP-mappa der du vil ha den tror jeg. Problemet er at installeren sjekker om du har nok plass før den lar den velge partisjon... Så om du har en liten og ren C-partisjon, så må du jobbe litt for herligheten. Fant en oppskrift for å fikse dette på de offisielle forumene, her. Men siden jeg ikke får sove, så kan jeg jo oversette til norsk også. Dette funka for meg, og det har funka for mange andre uten noen som helst problemer, men jeg tar ikke noe som helst ansvar hvis noen forsøker å følge dette, men føkker opp maskina si: Trykk "Start" Velg "run" eller "kjør" Skriv "regedit" Finn: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion På høyresiden finner du noe som heter "ProgramFilesDir" Skriv ned lokaliseringen av "ProgramFilesDir," etter installeringen av spillet må du nemlig forandre det tilbake Forandre deretter verdien til en partisjon eller en annen hard-disk hvor du har mer enn 7giga ledig plass Installer spillet Følg deretter samme vei tilbake til registret, til ProgramFilesDir, og skift lokaliseringen til det det opprinnelig var, og som du har skrevet ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå