Zephyr Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Hei... Lurte på om det er noen her som hadde hatt lyst til å lage en komplett hjemmeside til en Enemy Territory clan? Siden må være Sort/grå/brun/rtcw-rød/hvit og ikke for mye dill-dall. Trenger seff en meny av noe slag, forslag mottas med takk. Siden må ha; FET banner Forside Forum Galleri Profile-side \ Link-side | Download-side > Egentlig bruker disse samme mal, så 1 side holder Server-stats | Kontakt-side / Er det noen som kunne klart å lage en sånn side?? Hmmm...funker ikke med mellomrom nei Endret 30. juni 2006 av Zephyr Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Ta en titt her: Clan templates Hvis du blar igjennom sidene finner du to-tre wolfenstein templates. Endret 30. juni 2006 av Alxg Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Wolfenstein Enemy territory? Hvis du snakker om dette spillet kunne jeg tenkt meg å joine clanen din ^^ Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 skal du ha forum så finnes det masse gratis forum, bare til og google, eller se på phpbbplanet.com gratis forum, super enkelt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det er utrolig mye du skal ha gjort, gratis. =S Tror du må ut med en slant for å få det til. Jeg kunne f.eks. ha gjort det for 500kr, men det er litt jobb med kodinga. Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hadde jeg hatt tid kunne jeg laget en, jeg elsker å lage hjemmesider!! , men som sakt har jeg ikke tid Liker gratis ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå