Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) trenger å lage en guild website for guildet mitt noen som kan hjelpe meg med det... det må være enkelt siden jeg ikke har gjort slik før, noen som har et bra sted som passer for meg? må være gratis også... EDIT: ok prøvde meg på freewebs guildside ser ikke så veldig bra ut enda finner ikke helt ut hvordan jeg får adda et forum.. vis noen ville vært villige til å hjelpe meg ville jeg vært veldig takknemlig vis noen vil send en PM Endret 30. juni 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
King_nemo Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 trenger å lage en guild website for guildet mitt noen som kan hjelpe meg med det... det må være enkelt siden jeg ikke har gjort slik før, noen som har et bra sted som passer for meg? må være gratis også... 6412983[/snapback] freewebs har gratis nettsider. på freewebs.com der hadde hvertfall ene guildet jeg var i. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Tror at home.no også har gratis. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Anbefaler deg sterkt lite å bruke freewebs.com. Få deg litt plass på en home.no / start.no ftp og få en person til å lage en enkel side til deg med newsscript, roster og link til et forum samt. DKP side om dere benytter dere av det. Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 trenger å lage en guild website for guildet mitt noen som kan hjelpe meg med det... det må være enkelt siden jeg ikke har gjort slik før, noen som har et bra sted som passer for meg? må være gratis også... 6412983[/snapback] Jeg tror du skal la en annen gjøre jobben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 trenger å lage en guild website for guildet mitt noen som kan hjelpe meg med det... det må være enkelt siden jeg ikke har gjort slik før, noen som har et bra sted som passer for meg? må være gratis også... 6412983[/snapback] Jeg tror du skal la en annen gjøre jobben. 6413380[/snapback] nei hvorfor det... da lærer jeg jo aldri jeg vil lære dette derfor vil jeg også gjøre det... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Jeg kan lage en side for deg. <html> <head> <title>Navn på guild</title> </head> <body> <h1>Velkommen til ...</h1> <p>Svært artig.</p> </body> </html> Der har du den. Endret 30. juni 2006 av Meldarion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Jeg kan lage en side for deg. <html> <head> <title>Navn på guild</title> </head> <body> <h1>Velkommen til ...</h1> <p>Svært artig.</p> </body> </html> Der har du den. 6414102[/snapback] vel der skjønte jeg ikke så mye av og det så ikke ut som noe mer en det jeg allerede har? Endret 30. juni 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ta deg en tur i din nærmeste bokhandler og kjøp deg "DUMMIES GUIDE TO ETELLERANNETHJEMMESIDEPROGRAM", skum gjennom det viktigste og lag en side selv, det er ganske lett når du først forstår the basics. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ta deg en tur i din nærmeste bokhandler og kjøp deg "DUMMIES GUIDE TO ETELLERANNETHJEMMESIDEPROGRAM", skum gjennom det viktigste og lag en side selv, det er ganske lett når du først forstår the basics. 6414596[/snapback] Ja håper jo det .. men tenkte kanskje at jeg kunne få nok hjelp her så jeg slapp dette med dummies guide... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Lær meg noe jeg ikke kan, så mekker jeg siden for deg. Fair trade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Lær meg noe jeg ikke kan, så mekker jeg siden for deg. Fair trade. 6414620[/snapback] hmm hva mener du med lære deg noe du ikke kan... jeg kan jo ikke noe når det gjelder dette... men greit http://members.freewebs.com/ brukernavn : Frozenminds Passord : Frozen vis noen har lyst til å hjelpe Endret 30. juni 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 For all del, ikke bruk freewebs.. Det er så utrolig uprofft ut xD Start.no tillbyr gratis domene som hadde blitt noe som "home.no.net/frozenminds". Dette kan du evt. viderekoble til en "frozenminds.tk". Tror du bør finne deg noen som kan seg med slikt når du skal lage en side til guilda di, eller noe slikt Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 kan bruke guildportal, lett måte å sette opp en grei guild side.. www.guildportal.com her har du et eksempel : www.wow-ronin.tk (mitt guild sin hjemmeside) det er ikke så bra men funker greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå