Gå til innhold

Kjempeservice av PS Data!


Anbefalte innlegg

For ca. 14 dager siden, bestilte jeg et MSI X800GTO 256MB fra PS Datas lagersalg, til den hyggelige prisen à Kr 595,- I beskrivelsen av kortet, sto det "Kun kort"

Da jeg noen dager senere mottok kortet, inneholdt pakken faktisk også en kabel, overgang DVI>VGA, og en driver-CD.

 

Men da jeg sjekket kortet, så jeg at en kondensator var løs, tok da et bilde, og sendte en returforespørsel.

Etter å ha mottat godkjenning på denne, sendte jeg kortet, hvor jeg også bemerket at jeg ønsket returutgiften refundert.

 

Nå i dag mottok jeg et Asus X800XT 256MB(som er minst to hakk bedre), og det var "Full retail", d.v.s. bundlet med div spill og progammer(bl.a lå CD'ene i en kjekk hardplastboks ;) ), alt av kabler og overganger, og et webkamera! :D

 

At det bare tok 14 dager, syns jeg faktisk også er ganske bra, med tanke på postgang og helgedager.

 

Fikk selvfølgelig også refundert for returporto, med en kreditnota på 112,-

Så den totale prisen på mitt nye X800XT, er på 672,50(prisen på det først kortet + frakt)

Må bare berømme PS Data for denne, etter min mening, svær gode servicen!

 

Mulig dette innlegget passer bedre under "Gledesutbrudd", men skitt au... :cool:

 

PS: Legger ved et bilde av herligheten, riktignok et jeg fant i en test av kortet, med det er identisk med mitt!

post-39119-1151680184_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kun gode erfaringer med PS Data. Rett før jul ble jeg lei av den løse lydutgangen på Creative Zen Micro-spilleren min, og sendte den inn. Da jeg så at de hadde mottatt den ringte jeg og spurte om jeg kunne få penger som erstatning, siden de ikke hadde "min" spiller på lager for øyeblikket. Det var ikke noe problem, og jeg fikk 2000 kroner, tilsvarende nyprisen på den nye modellen, satt inn på konto. Da var det bare 800 opp til en iPod Video... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...