mhw357 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei, jeg skal bytte ut min Clarion DB328R, med en DVD spiller som jeg kan koble på TVen (I båten). Spm. 1.: Høytalerne til anlegget er på styrbord og babord side, men TVen skal stå på styrbord side, derfor må jeg bruke TVen sine høytalere. Og ikke de som recieveren bruker. Går det bra? Eller følger "Line out" utgangene på receiveren volumet? (Jeg må ha lyden skrudd helt ned på receiveren og likevel har lyd på "Line out"). Spm. 2.: Det ligger ledningsrør fra der stereoen er til der TVen skal stå, men problemet er jo at der ligger det strøm ledninger (12v). Går dette bra? Må jeg kjøpe skjermede kabler? Spm.3.: Har noen noen anbefalinger til bilstereo med DVD? Jeg har hørt på en butikk i nærheten som har US Blaster, men finner veldig lite om dette merket. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 US blaster er vel av det slaget jeg ikke ville hatt om det ble hivd etter meg. Skal du ha DIN1 DVD så sjekk bruktmarkedet for Alpine og Pioneer. JVC har også noen aldeles brukendes modeller. Mener å ha sett en Pioneerspiller med skjerm til salgs brukt ett sted... Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Ja, jeg prøvde US Blaster spilleren i dag, og likte den ikke. Er det noen bra butikker i Bergen? Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Skal på Bilradiospesialisten i morgen... Noen forslag på spiller? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Alpine eller Pioneer. Enkelt og greit. Ellers kan jo sikkert JVC eller Panasonic gjøre jobben som marginalbudsjettspillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå