Martin-sama Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei! Noen av dere har kanskje lest posten min her om at PC'en min er litt dum. Jeg tror det kan være strømforsyningen og skal derfor gå til kjøp av en kraftigere en. Jeg tenkte en på 400 W, og den må være stille! Den jeg bruker nå får 360'n til å høres ut som arbåndsuret mitt.. Så en PSU på 400 W som går stille! Temperaturen i PC'en er også ganske så høy, jeg busta CPU'en min på sitt verste igår; 78 grader, så jeg må også ha meg en chassisvifte. En på 60X60mm tenkte jeg, den må også gå helt stille. Jeg har heller ikke DVD-brenner, så jeg skal kjøpe det også, den må helst være mørk, siden det er kabinettet mitt. Hvis du vil hjelpe meg med dette, så prøv å hold prisen under tusenlappen! Ca. 900! Takk for hjelpen! MVH Martin-sama Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Denne strømforsyninga kan nok være noe å satse på. Utvalget av 400W-PSUer er ikke så stort, men jeg regner med at det ikke er noe problem med 500? Denne vifta kan være noe å satse på, men 60mm er litt lite for vifter som flytter mye luft og er stille. Hva slags kabinett har du? De fleste har vifteplasser or større vifter enn 60mm. Hvis du har ledige S-ATA-porter på hovedkortet er denne DVD-brenneren bra. Har den selv, og har ingenting å utsette på den. De tynne S-ATA-kablene gir bedre luftflyt og mindre behov for kjøling. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Denne strømforsyninga kan nok være noe å satse på. Utvalget av 400W-PSUer er ikke så stort, men jeg regner med at det ikke er noe problem med 500?Denne vifta kan være noe å satse på, men 60mm er litt lite for vifter som flytter mye luft og er stille. Hva slags kabinett har du? De fleste har vifteplasser or større vifter enn 60mm. Hvis du har ledige S-ATA-porter på hovedkortet er denne DVD-brenneren bra. Har den selv, og har ingenting å utsette på den. De tynne S-ATA-kablene gir bedre luftflyt og mindre behov for kjøling. 6412974[/snapback] Takk for det! Men jeg synes 800 for strømforsyningen var litt mye... Gjerne rundt 500-600 for den, har lite med penger faktisk... Men det så veldig fint ut! Jeg vet ikke hvilket kabinett jeg har, men kan legge ut bilder av det. Åpningen på kabinettet var faktisk bare 6.5 CM! Men her er bilder: På den ene har jeg sammenliknet åpningen med en 10cm lang gradskive! Siden med vifteutgang Sammenlikning med gradskive MVH Martin-sama Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei! Denne strømforsyningen skal være god: Fortron-Source 400W 120mm, 24pin, SATA 449 kr Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Hei! Denne strømforsyningen skal være god: Fortron-Source 400W 120mm, 24pin, SATA 449 kr Hilsen, efikkan. 6415062[/snapback] Takker så meget! Den har jeg ikke sett før! Da blir det nok den! Takk igjen! MVH Martin-sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå