abene Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Microsoft har sluppet den tredje betaversjonen av nettleseren Internet Explorer 7.0. Les mer Lenke til kommentar
G Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hva er antatt lanseringsdato for produktet? Vi får se om det er så revolusjonerende som det er blitt omtalt som da, når det blir lansert. Kan hende det er like greit å vente på et titalls patcher etter den endelige lanseringen. All tidligere erfaring bygger opp under at det kan være lurt, når det gjelder Microsoft. Å pøse ut nye programmer og versjoner ser ut til å være en sport Microsoft liker. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) *laste ned og teste ut* Men uansett utfall går eg alltid tilbake til Opera in the end. Edit: Måtte avinstalere beta 2 før eg fekk starta installasjonen av denne. Det sto at eg allerede hadde beta 3 instalert. Endret 30. juni 2006 av TheOneAsk Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Har kjørt beta2 siden den kom ut, og er meget fornød med den. Kommer til å oppgradere til denne og. Synes at Explorer 7 virker som en stabil og god web-leser. Firefox kommer nok til å forbli avinstallert på Windows maskinen min. Bruker Opera i Linux Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ser ut som IE blir en mindre dårlig browser, dvs den blir ikke fullt så mye dårligere som opera som den har vært, men det er ikke så mye nytt og spennde som andre browsere ikke har fra før. AtW Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg kjørte IE 7.0 Beta 2 på PC nr. 2. Den var langt mer stabil en Firefox, men find-funksjonen (Ctrl+F) var desverre ikke spesielt god. Det er derfor jeg sitter med Firefox på "hoved-pcen". Beta 3, kommer definitivt til å bli installert, hvis de har oppgradert find-funksjonen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Får vel oppdatere til denne versjonen då. Beta 2 fungerer bra, og forhåpentlegvis fungerer Beta 3 enda betre. Hva er antatt lanseringsdato for produktet? Det er vel snakk om at den ferdige versjonen kjem med Vista. Så blir sikkert Xp-versjonen lansert samtidig. Lenke til kommentar
enl Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg kjørte IE 7.0 Beta 2 på PC nr. 2. Den var langt mer stabil en Firefox, men find-funksjonen (Ctrl+F) var desverre ikke spesielt god. Det er derfor jeg sitter med Firefox på "hoved-pcen".Beta 3, kommer definitivt til å bli installert, hvis de har oppgradert find-funksjonen. 6412710[/snapback] Har ikke opplevd at firefox har kræsjet, og jeg har brukt den siden versjon 1, men det er vel som med all programvare..neppe helt feilfri Når det gjelder IE7 til XP, trodde ikke denne komm ut jeg. Mener å ha lest at den skulle være en Vista-spesifikk versjon. Stemmer dette? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 jeg synes det var pes med IE7b2 at en måtte loade ferdig hele siden før en kunne trykke på en link. Epz. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Når det gjelder IE7 til XP, trodde ikke denne komm ut jeg. Mener å ha lest at den skulle være en Vista-spesifikk versjon. Stemmer dette? 6413809[/snapback] IE7 kjem til XP, og IE7+ kjem til Vista. Lenke til kommentar
enl Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Akkurat. Egentlig det samme for meg; kommer aldri til å hoppe på IE igjen uansett. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg kjørte IE 7.0 Beta 2 på PC nr. 2. Den var langt mer stabil en Firefox, men find-funksjonen (Ctrl+F) var desverre ikke spesielt god. Det er derfor jeg sitter med Firefox på "hoved-pcen".Beta 3, kommer definitivt til å bli installert, hvis de har oppgradert find-funksjonen. 6412710[/snapback] Har ikke opplevd at firefox har kræsjet, og jeg har brukt den siden versjon 1, men det er vel som med all programvare..neppe helt feilfri 6413809[/snapback] Den kræsjer så fort jeg går inn på FHM.no, TV2.no, Youtube, etc. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg har opplevd masse krasj med FF versjon 1.5.0.2 og 1.5.0.3, men det virker som den er blitt nogenlunde stabil nå, men ikke bra nok. Kommer nok til å gå tilbake til IE når versjon 7 er ferdig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg har opplevd masse krasj med FF versjon 1.5.0.2 og 1.5.0.3, men det virker som den er blitt nogenlunde stabil nå, men ikke bra nok. Kommer nok til å gå tilbake til IE når versjon 7 er ferdig. 6414751[/snapback] Hvorfor ikke prøve opera? Mye kjappere en firefox feks. AtW Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hvorfor ikke prøve opera? Mye kjappere en firefox feks. AtW 6414806[/snapback] Jeg har lastet ned nyeste versjonen, men skal vente til å prøve den til jeg har byttet ut en oppskrytt raptor 74GB. Da blir det ikke mer FF for min del! Lenke til kommentar
zebigboz Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Noen som har prøvd Beta 3 i Acid2 testen da? Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Tidligere betaversjoner må av-innstalleres før en legger inn denne beta3 versjonen. Det skal gjøres i "Legg til eller fjern programmer", og min betaversjon som jeg ønsker å av-innstalere, finnes ikke i lista. Det hjelper heller ikke å av-innstallere IE i windowskomponenter. Jeg har undersøkt, og av-innstalleringsverktøyet finnes ikke ! Jeg bruker CCleaner og kanskje denne er synderen ? Noen som har samme problem ? Eller noen som vet om det går å installere av-installeringsverktøyet påny ? Er format C +++++ eneste løsningen ? Fint om noen som veit litt meddeler dette for jeg antar at det er noen til som har dette problemet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Liker faktisk IE7 Beta 3 veldig godt, må se om jeg begynner å bruke den mer ofte. Microsoft har i allefall gjort en god jobb med IE. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Tidligere betaversjoner må av-innstalleres før en legger inn denne beta3 versjonen. Det skal gjøres i "Legg til eller fjern programmer", og min betaversjon som jeg ønsker å av-innstalere, finnes ikke i lista. Det hjelper heller ikke å av-innstallere IE i windowskomponenter. Jeg har undersøkt, og av-innstalleringsverktøyet finnes ikke ! Jeg bruker CCleaner og kanskje denne er synderen ? Noen som har samme problem ? Eller noen som vet om det går å installere av-installeringsverktøyet påny ? Er format C +++++ eneste løsningen ? Fint om noen som veit litt meddeler dette for jeg antar at det er noen til som har dette problemet ? 6417000[/snapback] Du må merke av for: Vis oppdateringer i legg til fjern programmer menyen. Då dukker IE7 beta 2 opp. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Så enkelt er det desverre ikke gitt. Avinstalleringsverktøyet er som jeg skriver borte, og da kan en ikke forvente at det dukker opp der. Er det virkelig ingen som har dette problemet ? Som jeg skriver så lurer jeg på om CCleaner har av-installert av-installeringsverktøyet for beta2-versjonen, men det vet jeg jo ikke da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå