RBW Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Brikkesettprodusenten SiS har nå gjort visse endringer på planene sine. Selskapet prioriterer nå AMD-nordsider. Les mer Lenke til kommentar
G Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Som AMD fan må jeg si at jeg liker dette. Er også Intel fan på deres Centrino plattform. :!: Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det forundrer meg at de ikke har gått over på produksjon på 90nm eller 65nm, det ville vel gitt noe lavere strømforbruk og varmeutvikling for spesiellt bærbare. Hvem skal produsére brikkene? Er det TSMC? Eller står SiS selv for produksjonen? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Som AMD fan må jeg si at jeg liker dette. Er også Intel fan på deres Centrino plattform. :!: 6412441[/snapback] Så du er bare fan? Lenke til kommentar
G Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Så du er bare fan? 6413206[/snapback] yupp. Ingen patriot, men liker den utviklingen i CPU markedet som skjedde etter Socket A sitt inntog. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg bare lurer; Nordside? Er det ikke litt snodig å begynne og oversette hvert minste engelske navn/ord. De fleste blir vel bare forvirret av det(?) Eller er det faktisk et norsk begrep? Lenke til kommentar
G Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg bare lurer; Nordside? Er det ikke litt snodig å begynne og oversette hvert minste engelske navn/ord. De fleste blir vel bare forvirret av det(?) Eller er det faktisk et norsk begrep? 6427186[/snapback] På engelsk heter det vel "bridge" og ikke "side" så det gjør oversettelsen ekstra elendig. Enig med deg oblivian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå