Espio Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Håper noen kan hjelpe meg... Nettop kjøpt meg en SonyEricsson W810. Når jeg overfører musikk til mobilen bruker jeg det medfølgende programmet 'Disc2Phone'. Før låtene jeg har valgt føres over til mobilen, kan jeg velge fra en rullgardin som heter 'Bithastighet for mål:' denne gir valgene 32 kbps - 192 kbps og 'Ingen endring'. (sistnevte bruker jeg) Spørsmålet mitt er følgende; Hva betyr dette? Om man feks. velger 32kbps, blir da overførte MB mindre? -og blir musikk-kvaliteten i så fall dårligere? Endret 30. juni 2006 av Espio Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Håper noen kan hjelpe meg...Nettop kjøpt meg en SonyEricsson W810. Når jeg overfører musikk til mobilen bruker jeg det medfølgende programmet 'Disc2Phone'. Før låtene jeg har valgt føres over til mobilen, kan jeg velge fra en rullgardin som heter 'Bithastighet for mål:' denne gir valgene 32 kbps - 192 kbps og 'Ingen endring'. (sistnevte bruker jeg) Spørsmålet mitt er følgende; Hva betyr dette? Om man feks. velger 32kbps, blir da overførte MB mindre? -og blir musikk-kvaliteten i så fall dårligere? 6412196[/snapback] Ja =) Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 bruk 192 du da får du grei kvalitet ikke prøv 32 Lenke til kommentar
harrir Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Vill du ødelegge musikk så er det bare å bruke 88kbps, selv 128kbps ødelegger. Du må opp i 192kbps og oppover. Lenke til kommentar
Espio Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Ok, takker for svarene! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Siden det er en mobil så bruk 128kbps eller høyere! Kanskje like greit å kjøre 128kbps hvis du har planer om å stappe mobilen full av sanger.. Da tar 1 minutt litt i underkant av 1mb.. Tror ikke du vilmerke sånn veldig stor forskjell siden dette er en mobil det snakkes om. Da er det viktigere å ha et skikkelig godt headset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå