Gå til innhold

Asus a6ja og CSS

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en Asus a6ja..

denne pcen funker fit til det meste men når jeg spille css (counter strike source) så vær gang jeg dør, kommer det en mega lagg og pcen låser seg totalt!! kan ikke alt+F4 eller crlt+alt+del... dette plager meg sinnsykt, for clanen min på 1.6 bestemte seg for å gå over til source... å nå blir jeg kicket snart...

jeg har allerede prøvd:

windows update

hw update

skjermkort update

kjøre css med bare en prossesor (Asus a6ja har dualcore prossesor)

steam og css update

deaktivere ene prossesoren i bios..

noen andre tips??

for jeg har ikke peilig mer! :no:

:hmm::hmm::hmm::hmm:

her oxo hørt at andre Asus a6ja pcer har ikke hatt noe problem med css.... :hmm:

så dette er helt keppis....

PLZ HELP ME!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først finne ut om det ER maskinen eller noe annet. Sett alle settings til min/default. Fremdeles lag? stoppa alt i bakgrunnen? legg inn windows på nytt (og ikke konverter til NTFS da dette er et kjent problem på denne maskinen og ellers også.) Bruker du Omega drivere? Oppdatert BIOS? Har du nok RAM?

Funker OK på min A6Ja, har Q011 (1,66x2 + 512) med totalt 1,5GB RAM, 0 problemer.

Endret av DODweb.org
Lenke til kommentar
først finne ut om det ER maskinen eller noe annet. Sett alle settings til min/default. Fremdeles lag? stoppa alt i bakgrunnen? legg inn windows på nytt (og ikke konverter til NTFS da dette er et kjent problem på denne maskinen og ellers også.) Bruker du Omega drivere? Oppdatert BIOS? Har du nok RAM?

Funker OK på min A6Ja, har Q011 (1,66x2 + 512) med totalt 1,5GB RAM, 0 problemer.

6415627[/snapback]

Funker på min også uten å ha endret noe med instillingene annet en oppløsning.

har den med T2400 + 2GB ram. ikke noe lagg annet en den elendige ruteren som konstant slår seg av.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...