Jack_Daniels Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei jeg har en Asus a6ja.. denne pcen funker fit til det meste men når jeg spille css (counter strike source) så vær gang jeg dør, kommer det en mega lagg og pcen låser seg totalt!! kan ikke alt+F4 eller crlt+alt+del... dette plager meg sinnsykt, for clanen min på 1.6 bestemte seg for å gå over til source... å nå blir jeg kicket snart... jeg har allerede prøvd: windows update hw update skjermkort update kjøre css med bare en prossesor (Asus a6ja har dualcore prossesor) steam og css update deaktivere ene prossesoren i bios.. noen andre tips?? for jeg har ikke peilig mer! her oxo hørt at andre Asus a6ja pcer har ikke hatt noe problem med css.... så dette er helt keppis.... PLZ HELP ME! Lenke til kommentar
DODweb.org Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) først finne ut om det ER maskinen eller noe annet. Sett alle settings til min/default. Fremdeles lag? stoppa alt i bakgrunnen? legg inn windows på nytt (og ikke konverter til NTFS da dette er et kjent problem på denne maskinen og ellers også.) Bruker du Omega drivere? Oppdatert BIOS? Har du nok RAM? Funker OK på min A6Ja, har Q011 (1,66x2 + 512) med totalt 1,5GB RAM, 0 problemer. Endret 30. juni 2006 av DODweb.org Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 først finne ut om det ER maskinen eller noe annet. Sett alle settings til min/default. Fremdeles lag? stoppa alt i bakgrunnen? legg inn windows på nytt (og ikke konverter til NTFS da dette er et kjent problem på denne maskinen og ellers også.) Bruker du Omega drivere? Oppdatert BIOS? Har du nok RAM? Funker OK på min A6Ja, har Q011 (1,66x2 + 512) med totalt 1,5GB RAM, 0 problemer. 6415627[/snapback] Funker på min også uten å ha endret noe med instillingene annet en oppløsning. har den med T2400 + 2GB ram. ikke noe lagg annet en den elendige ruteren som konstant slår seg av. Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg har akkurat samme problemet Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 he en sånne "crap" laptop du me ja =) Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er det INGEN som har en løsning på problemet har sett litt runt på forum og snakka med folk og ca. hver 3. a6ja eier har dette problemet... please hvis noen vet hvordan man fixer dette ta dere tid til og forklare Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hehe fant det ut, synd jeg ikke har prøvd det før men det var bare og oppdatere bios Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Du spiller CSS på laptoppen i clancamper ja? Hvordan er lyden når du spiller med headset? Klarer du å "lokalisere" fienden ved hjelp av lyden i ett headsett? (du kan ikke se fienden, men du kan høre fienden, 10 meter unna, over deg og litt til høyre for deg). Lenke til kommentar
shanglapang Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Beklager at jeg svarte så sent men det fungerer greit så lenge du bruker et headsett som er i 500 kr og oppover. Men jeg tok feil med det dere bios greiene det fungerte i 10 min men nå er det akkurat like crappy.....f**n! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå