jojo123 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Noen som har erfaringer med denne? Postive og negative... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 min store søster har den, og den funker ikke lenger får si det sånn. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 den låste seg hele tiden ogsånt.. så hu har levert den tilbake Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ok, jeg har en. Bruker 3gp for å konvertere filmene mine til et format ipoden liker. I startfasen var den litt vanskelig, men det var før jeg fant ut at filmene trengte å "loade", så jeg valgte bare filmen, startet den, og trykket pause. Lot den stå i 8sec, før jeg startet filmen, og alt gikk fint. Nå har jeg brukt den i 3mnd, og problemet er borte. Enten fordi jeg har spilt den inn, eller fordi at jeg nå har fylt den opp. Dette er ikke et stort problem for meg i alle fall. Det eneste jeg ikke liker så godt ved min, er at jeg ikke kan skifte bakgrunnsbilde (det kan zen vision m.) Samt at det ikke er så lett å føre musikken over fra podden, til pcen. Jeg mener at denne er mer egnet til video, enn musikk. Den er litt for svær til sistnevnte. Til det har jeg nano til. Du bør vel sjekke ut både iPod 60gb, samt Creative Zen Vision: M. Dessuten foretrekker jeg iPod 30gb foran 60gb, pga størelsen, så sjekk du bør se på den også, hvis du ikke allerede har gjort det da. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 30 gb har noe dårligere batterikapasitet... Noen som kan anbefale en annen spiller med 20 gb eller oppover til under 3000 da? Skal bare brukes til musikk... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 20gb betyr vel harddisk, og harddisk betyr som regel dårligere batterikapasitet. Er 20gb nødvendig? Du kan kanskje vente på 12gb iPod nano? Går utifra at du kjenner Prisguiden Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 kjenner prisguiden... vil gjerne ha alle sangene mine på den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå