quizzer Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvis dette stemmer blir det digg...Skal bli gøy å spille alle de gode gamle på PSP.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 å hærre, endelig FF VII til PSP Jeg kunne flippa for mindre, joo men ff vii er jo f.eks på 3 disker, som sikkert er på 650mb hver. Det blir et dyrt minnekort, eller hva? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) å hærre, endelig FF VII til PSP Jeg kunne flippa for mindre, joo men ff vii er jo f.eks på 3 disker, som sikkert er på 650mb hver. Det blir et dyrt minnekort, eller hva? 6419085[/snapback] Det er nettopp i de baner eg tenker når eg sikter til om dette blir suksess eller ikkje. EDIT Suksess, kansje feil ord å bruke. Eg understreker uansett at det er fint å ha muligheten til dette. Endret 1. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Spillene vil nok bli komprimert, men husk at Sony planlegger å slippe ut et MS på 8GB. Kanskje det har noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Spillene vil nok bli komprimert, men husk at Sony planlegger å slippe ut et MS på 8GB.Kanskje det har noe med saken å gjøre? 6420199[/snapback] Ja man får jo raskt noen titler inn på 8GB Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Men så må man jo betale. 6420435[/snapback] Ingenting er gratis nå til dags Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg kommer til å laste ned FF VII og VIII, må nok gå til innkjøp av nytt minnekort ja. Har bare 1 gig nå. Håper at det går ann å lagre spillene på pc'en når jeg ikke spiller dem på psp'en, kan bli en del spill hvis prisen ikke er avskrekkende. Men hvis det kommer en godt fungerende homebrew ps-emulator, vil jeg heller kopiere over spillene som jeg allerede har kjøpt. For meg er det et stort poeng å kunne spille disse spillene på psp. Har lang reisevei til jobben med tog og da er alt som er bærbart min venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg