DeuCerN Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg leter etter nytt hovedkort til min shuttle. Grunnen er at jeg sliter litt med fps i spill og jeg vil gjerne oppgradere til pci express. Så mine spørsmål er: 1.Passer mini atx i shuttle? hvis ikke hvilke type hovedkort ser jeg etter? 2.Fins det med pci express? gjerne post noen linker fordi jeg fant ingen på fks komplett.no Lenke til kommentar
oysteinw Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Jeg leter etter nytt hovedkort til min shuttle. Grunnen er at jeg sliter litt med fps i spill og jeg vil gjerne oppgradere til pci express. Så mine spørsmål er: 1.Passer mini atx i shuttle? hvis ikke hvilke type hovedkort ser jeg etter? 2.Fins det med pci express? gjerne post noen linker fordi jeg fant ingen på fks komplett.no 6411896[/snapback] Fikk du noe svar på dette? Jeg lurer litt på det samme, da hovedkortet i min Shuttle XPC SN85G4 har tatt kvelden, og jeg er på leting etter nytt kort... Endret 13. juli 2006 av oysteinw Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Shuttle har egne designa kort. Så nei. Du må kjøpe en ny shuttle boks eller få et erstatningskort av den samme typen du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå