Gå til innhold

Webhotell med ASP.NET 2.0

Anbefalte innlegg

Får man slikt enda?

Har lett litt rundt på forskjellige kjente webhotelleverandører og ser at de fleste opererer med versjoner så lave som 1.1!

Trenger en seriøs og stabil leverandør med støtte for .NET 2.0 og MS SQL databaser.. Pris er ikke så farlig med, så lenge det ikke er snakk om 1000 kroner mnd! :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får man slikt enda?

Har lett litt rundt på forskjellige kjente webhotelleverandører og ser at de fleste opererer med versjoner så lave som 1.1!

Trenger en seriøs og stabil leverandør med støtte for .NET 2.0 og MS SQL databaser.. Pris er ikke så farlig med, så lenge det ikke er snakk om 1000 kroner mnd!  :cool:

6411784[/snapback]

vet ikke hva de kjører for tiden, men sjekk www.pair.com

bruker dem mange år nå og ingen problem, veldig bra support

bare +++

Lenke til kommentar
Okey, har tidligere vært litt skeptisk til utenlandske webhoteller.. av uante grunner.. Men det er kanskje bare ubegrunnet skepsis?

6411850[/snapback]

som sagt, så hadde aldri problemer med "pair". det som overasket meg litt er support. skulle legge noen nettbutikk(er) og hadde litt problemer å kjøre script. sendte mail midt på natten og mailen var besvart noen minutter seinere, med alt jeg trengte å vite +++..... har også noen kamerater som bruker "pair" og de hadde ikke noen problemer heller.....

det er bare prøve, er du ikke fornøyd så er det bare å si opp..... enesten ulempen, at du ikke får ".NO" domene der, så da må du eventuelt kjøpe her i Norge..... men det er vel ikke så vesentlig....

Lenke til kommentar
Tenker Active 24 er tingen ja! Ser veldig bra ut den Active Business pakken! :)

6411894[/snapback]

bruker Active24 også......... har partner avtale med dem (videresalg). tror de er helt OK, kanskje litt dyrere enn andre men å stole på. hadde aldri problemer med disse heller, men det er kanskje derfor at jeg har egen person å kontakte. solgte noen pakker for firmaer/privat marked og fikk ikke noen klager enda...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Active 24 suger big time. Var på en Microsoft konferanse hvor Active24 også var tilstede. De tilbudte gratis prøving av deres tjeneste i 3 mnd. Jeg underskrev avtalen og hele pakka, men har aldri fått domenet som jeg ble lovet.

Fikk en mail fra de om at de hadde noe problemer..men det ble aldri noe mer ut av det..

MØkka folk..

Lenke til kommentar
Active 24 suger big time. Var på en Microsoft konferanse hvor Active24 også var tilstede. De tilbudte gratis prøving av deres tjeneste i 3 mnd. Jeg underskrev avtalen og hele pakka, men har aldri fått domenet som jeg ble lovet.

Fikk en mail fra de om at de hadde noe problemer..men det ble aldri noe mer ut av det..

MØkka folk..

6492539[/snapback]

Tror ikke det er riktig å konkludere med at de "

suger big time" bare på grunn av din ene opplevelse. Det er jo en stor bedrift med mange kunder, og jeg tviler på at alle får samme behandling som du har vært så uheldig å få...

Når det er sagt, så er det jo viktig for et firma å behandle ALLE kunder som om de var den eneste kunden.

Lenke til kommentar

Jo men når man underskriver en kontrakt(selv om det er gratis) forventer man at man får det man blir enig om! Greit nokk at de har mange kunder, men da bør de ikke stille seg ut på 'stands' og tilby slike ting når de ikke kan innfri det de sier.

Lenke til kommentar
Jo men når man underskriver en kontrakt(selv om det er gratis) forventer man at man får det man blir enig om! Greit nokk at de har mange kunder, men da bør de ikke stille seg ut på 'stands' og tilby slike ting når de ikke kan innfri det de sier.

6499661[/snapback]

kunne du vare mer spec. hva du skulle få og ikke har fått ?..... som sagt tidligere, har jeg partner avtale med Active24 (ca. 5-6 år nå) og aldri hadde problemer. alt jeg har bestilt hos dem, var levert 100%.....

hvis kontrakt er skrevet under da er den bindende for begge parter, selv om du har fått tjenesten gratis, eller betalt for den..... vet ikke helt hva kontrakten gikk ut på, ettersom du har bare skrevet noe om domene.....

når det gjelder kundemengde hos Active24, så tror ikke det er stor problem for dem. sendte en del mail til salg/support +++ og har fått svar på det jeg spurte om.....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...