The Ghost Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Skal koble til et fx5600 kort for en venn av meg om 1-2timers tid (da det var det som passa) og derfor trenger jeg svar fort .... Han har nå gf4 mx440 ... Før når jeg har lagt til nyere drivere har jeg ikke fjerna de andre, men har hørt at det lønner seg og at man må ha et lite program for å gjøre det. Kunne jeg fått en link ? Når jeg bruker det programmet tar det å sletter skermkort drivere eller sletter det hk driver også ? og andre drivere ... Takker og husk trenger svar fort ... Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Skal koble til et fx5600 kort for en venn av meg om 1-2timers tid (da det var det som passa) og derfor trenger jeg svar fort ....Han har nå gf4 mx440 ... Før når jeg har lagt til nyere drivere har jeg ikke fjerna de andre, men har hørt at det lønner seg og at man må ha et lite program for å gjøre det. Kunne jeg fått en link ? Når jeg bruker det programmet tar det å sletter skermkort drivere eller sletter det hk driver også ? og andre drivere ... Takker og husk trenger svar fort ... 6411748[/snapback] det er ikke nødvendig å fjerne gamle driver, når du skal bytte kort fysisk. noen ganger er det viktig å fjerne driver(ene), når du installerer nye til samme kort, men det jeg ser at det er to forskjellig kort.... så det er bare å ta ut kortet og sett inn nytt...... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 ojk men han har de gamle driverne som kom med mx 440 kortet så jeg kommer til å laste ned de nyeste fra nvidia.com ... Trenger jeg da og fjerne de gamle først `? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg er ikke helt sikker på hva du prøvde å si der men: Det lønner seg vel å avinnstallere driverene fra det gamle kortet før man setter inn et nytt. Enhetsbehandling --> skjermkortet --> avinnstaller driver. Når det er gjort skrur du av, tar ut kortet, og setter inn det nye. Start opp og innstaller driver for det nye kortet. Noe jeg derimot ikke er helt sikker på, er om det er nødvendig å avinnstallere driveren siden det er to kort fra samme produsent du har med å gjøre. (2 nVidia kort) Men det er vel kanskje greit å gjøre det uansett. Programmet du sper etter er vel DriverCleaner, men det er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 ojk men han har de gamle driverne som kom med mx 440 kortet så jeg kommer til å laste ned de nyeste fra nvidia.com ...Trenger jeg da og fjerne de gamle først `? 6411813[/snapback] det må du se i manualen til driver(ene), hva de anbefaler. på noen, bruker du bare "update" funksjon og alt går sin gang. alle gamle filer blir overskrevet, for å si det enkelt..... er det nødvendig å fjerne de gamle, så finner du sikkert nødvendig verktøy, der hvor du laster driver(ene)..... det er bare prøve...... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Ja det var drivercleaner jeg tenkte på, huska bare ikke navnet Men hvis det ikke er en nødvendighet så gjør jeg det på den enkle måten jeg da ... Bare legger de nye driverne "over" de gamle Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Jepp men da drar jeg snart ... Takk for svar Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Legge over.. Nei, avinnstaller de gamle først.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Too late man ... Jegh la de nye over og det funka fint det. Eller jeg lasta ned de nyeste fra nVIDIA.com og bare instalerte dem .... Gjør det samme på maskina mi nå siden jeg tok hans skjermkort og han mitt med et lite mellomlegg da Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Too late man ...Jegh la de nye over og det funka fint det. Eller jeg lasta ned de nyeste fra nVIDIA.com og bare instalerte dem .... Gjør det samme på maskina mi nå siden jeg tok hans skjermkort og han mitt med et lite mellomlegg da 6413454[/snapback] som sagt, så lenge produsent ikke anbefaler å avinstallere, kan du bare oppdatere driver(ene) uten å tenke på noe annet...... hvorfor lage mye mer arbeid enn nødvendig ?!?!.... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) hvorfor lage mye mer arbeid enn nødvendig ?!?!.... Nei, ikke vet jeg Men nå har jeg et stort problem her .... Når jeg skal laste ned de nye driverne på min pc så stopper nedlastinga sånn halv veis ca. på 20mb ..... Og når jeg starter det på nytt starter den på nytt så sagt ike på de 20mb Har heller ikke noen cd med drivere, så når jeg plar ned på siden så bruker jeg 100% av CPU'n Har nemlig fattige og dyre telenor Ja, ja skal snart bytte forestend så hver gang jeg skal laste ned tar det meg nesten 30min da jeg får maks 17kbs dermed nok en Endret 30. juni 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har du prøvd å laste dem ned fra et annet sted? Det kan jo hende det er nVidias sider som er trege. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Har fiksa det ... eXa lasta dem ned for meg og deretter sendte dem til meg over msn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå