Gå til innhold

Ripping av lydCD

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hei..

først å fremst vil jeg si at jeg har søkt gjennom tidligere poster for å se om jeg fant svar på problemet mitt, noe jeg ikke gjorde. Håper jeg ikke har oversett noen poster med eventuelle svar, i tilfellet dette har skjekk vil jeg beklage det!

Håper også det er riktig kategori! :smile:

Sånn da var det formelle unnagjort :smile:

Det har seg slik at vi jeg idag gikk til innkjøp av den nyeste skiva til Odd Børretzen. Siden jeg bruker datamaskinen såpass mye ville jeg overføre cd`n til datamaskinen slik at jeg kunne høre på den så ofte jeg ville og spole enkelt frem å tilbake osv osv osv.. altså av praktiske hensyn.. Det har seg slik at mediaplayeren min har klikket totalt i vinkel slik at jeg ikke kan rippe den til .wma format.. har prøvd å rippe med audiograbber men filene blir bare 18kb eller noe, og ingenting fungerer.. Hadde det samme problemet for et halvt år siden lr.no da jeg skulle rippe noen pink-floydCDr vi har av samme praktiske årsaker, og da fant jeg en patch som fikset dette problemet....

Ergo trenger jeg en patch som gjør at det går ann å rippe musikk i Win XP :smile:

Takk.

MvH.

Beret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...