Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BKK bredbånd

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om det er flere som har merket det at bkk har strupet utgående trafikk i det siste . Eller om det er bare meg ?¿

eks

Før kunne jeg sende 3 filer til kjente på irc med en hastighet 130 kb/s hver, samlet 450 kb/s ,

når jeg prøver det samme nå så blir samlet utgående båndbredde til max 120 kb/s

--

Andrew

[ Denne Melding var redigert av: andrew på 2002-10-14 22:12 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser til min forskrekkelse at (etter å ha målt med itavisens speedometer) at BKK har satt ned hastigheten til kuling, noe de ikke skulle gjøre før til jul. Regner med att det er 2Mb både opp og ned. Såvidt jeg forstår måler speedometeret bare download.

Lenke til kommentar

Uaahhh var min første tanke når jeg leste dette. Deretter flyttet jeg lynraskt på musa og endte opp på speedometeret og testet..Takk og pris - ingen har "ødelagt" bredbåndet mitt enda :smile:

Det eneste jeg har merket den siste tiden er at BKK har vært litt mer ustabile, med perioder hvor nettet har falt helt sammen, men som regel tilbake etter 30 min. Skjer ikke så ofte at det er plagsomt, men som sagt - det skjer.

Server/p2p summer og går, og iflg du-meter så har jeg båndbredde i fleng (inntil videre, tipper jeg griner i januar, for jeg har ikke tenkt å bla opp med det første, og hvis jeg blar opp så blir det 4mb, for jeg har max opplevd 720K (ftp) så ser ingen grunn til å betale for 8mb når de ikke er i stand til å levere det allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...