Hashtægg Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg likte ikke helt den tråden "morra di er så stygg at.." derfor bestemte jeg meg for å lage en lignende tråd, bare med en liten vri. Nå skal vi komme med positive komentarer! jeg begynner;) morra di er så pen at jeg må se bort slik at jeg ikke blir blendet av hennes skjønnhet=) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Blir ikke det litt kvalmt egentlig? Hvis kompisene mine fløy rundt og sa "mora di er så pen at solen skinner i kapp med henne" ville jeg måka til dem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Morra di er så pen at playboy har kontaktet henne. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Blir ikke det litt kvalmt egentlig? Hvis kompisene mine fløy rundt og sa "mora di er så pen at solen skinner i kapp med henne" ville jeg måka til dem. 6411435[/snapback] jammen tenk så koslig det er for morra di da=) bedre det enn at kompisene dine sa til deg at morra di var så feit at du måtte ta pauser når du sku gå rundt henne??.. tror du hadde måka til dem da og;) så hvorfor heller ikke si no positivt;) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Fordi moren hans er ikke MILF. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Blir ikke det litt kvalmt egentlig? Hvis kompisene mine fløy rundt og sa "mora di er så pen at solen skinner i kapp med henne" ville jeg måka til dem. 6411435[/snapback] Ikke noe mer kvalmt enn "mor di var god i går" som er en standard spøk/sarkastisk kommentar her omkring. "Moren din er så pen at hun kvalifiserer til MILF." "Moren din holder seg like godt som Björk." Når du sier det så blir det ganske vulgært dette og, men ikke les/tolk det så direkte. Uansett, jeg holder meg god for å faktisk bruke utrykk som dette. (Samme gjelder "mordi" og alle negative og "positive" variasjoner av det. Fysjom.) Endret 30. juni 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Blir ikke det litt kvalmt egentlig? Hvis kompisene mine fløy rundt og sa "mora di er så pen at solen skinner i kapp med henne" ville jeg måka til dem. 6411435[/snapback] Ikke noe mer kvalmt enn "mor di var god i går" som er en standard spøk/sarkastisk kommentar her omkring. "Moren din er så pen at hun kvalifiserer til MILF." "Moren din holder seg like godt som Björk." Når du sier det så blir det ganske vulgært dette og, men ikke les/tolk det så direkte. Uansett, jeg holder meg god for å faktisk bruke utrykk som dette. (Samme gjelder "mordi" og alle negative og "positive" variasjoner av det. Fysjom.) 6411462[/snapback] okok jeg skjønner hvor du vil henn;) menmen.. =) Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Moren din er så pen at jeg hadde hammret over henne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Moren din er så pen at du kunne solgt henne på ebay. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 (endret) Tenker på de gamle Bill & Ted-filmene fra 80/90-tallet (første filmene med Keanu Reeves). Bill sin pappa hadde dumpa mora og var sammen med en dødshott blondine nesten på 25 som het Missy. Han var hele tida forbanna fordi Ted (Keanu) kom med slibrige kommentarer om henne. "Dude, she's my MOM dude!". "Ya I know, but she's like, totally hot, dude", "STOP IT, okay?" Endret 30. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
salah Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Blir ikke det litt kvalmt egentlig? Hvis kompisene mine fløy rundt og sa "mora di er så pen at solen skinner i kapp med henne" ville jeg måka til dem. 6411435[/snapback] Søstra mi er modell, jeg er vant til at folk sier ting som "sexy" og "jeg skal ta hu" om hun. Jeg skjønner ikke hva som er så pent med hun, jeg kan ikke fordra hun Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Din mor er så pen at jeg vil GIFTE MEG MED HENNE IMORGEN! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Din mor er så pen at jeg vil GIFTE MEG MED HENNE IMORGEN! Vær så god, bare ta henne. Jeg vil ikke ha henne iallefall :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 mordi er like fin som Dorthe Skappel (går ikke ann om din mor er eldre enn 35) Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Morra di er så pen at det strammer seg i buksa mi hver gang jeg ser henne. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Morra di er så fin at jeg likesågodt tok og høvlet over henne. Endret 1. juli 2006 av Evil_Nerd Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Mora di er så pen at de byttet ut utrykket Milf med hennes navn? Endret 1. juli 2006 av Keldon Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 morra di er så pen at miss world er misunnelig?? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Blir ikke det litt kvalmt egentlig? Hvis kompisene mine fløy rundt og sa "mora di er så pen at solen skinner i kapp med henne" ville jeg måka til dem. 6411435[/snapback] Søstra mi er modell, jeg er vant til at folk sier ting som "sexy" og "jeg skal ta hu" om hun. Jeg skjønner ikke hva som er så pent med hun, jeg kan ikke fordra hun 6413233[/snapback] Har hun noe navn? Bare så vi kan se om det er noe i det de sier ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 hvis noen av kompisene mine hadde synes moren min var MILF hadde jeg gitt dem en skikkelig fik... synes det er en ekkel tanke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg