Skavhaug Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Her kan alle som har kjøpt diskutere N3250. Jeg lurer på hvor jeg finner alarm og stoppeklokke ? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Alarm finner du inne på organiser under klokke. Stoppeklokke har eg ikke funnet enda Er meget fornøyd med telefonen bortsett fra headsettet da. Fjernkontrollen funker bra den, men selve øre proppene er det elendig lyd i. Får byttet de hos forhandleren i noen som er bedre helt gratis. Telekiosken EDIT: For å finne ut hvilke programmer som kjører og for å avslutte dem, holder du inne meny tasten til du får opp et lite vindu oppe i venstre hjørne. Du avslutter de enkelt med c tasten. Du kan også bytte mellom programmer på denne måten. Feks hvis du skriver melding mens du hører på musikk og vil skifte sang. Da går du inn på aktive programmer og velger ditt du skal, og tilbake igjen når du er ferdig. Endret 1. juli 2006 av GuffenCom Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Eg har funnet et pra bra nettsider med programmer, theme's og diverese. Noe er helt gratis. Mobile Themes er en bra site der du finner masse bra gratis theme's og andre ting. Symbian Freak er en site der du finner info om symbian systemet. De har et godt forum og en gel guide's. Blant annet hvordan du lager egne theme's. Begge sidene er dedikert til "ALLE" symbian telefonene, ikka bare Nokia 3250. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Noen som vet hvor nyeste firmware ligger? Mente den skulle ha støtte for flymodus Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Trykk på av knappen og bla nedover til du finner "frakoblet". Velg den og den skal være i flymodus. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvis du synes lyden i de medfølgende øre proppene er dårlig, så går du inn på lydinnstilinger i mp3 spillern. Velger Equaliser og velger en profil som heter: HS-20. Lyden ble merkbart bedre med den lyd profilen. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Noen plasser hvor jeg kan laste ned nyeste firmware ? Har fått ett problem, lyden har plutselig sluttet å virke. Den virker bare når jeg mottar annrop. Ikkeno mer. Pluss att hodetelefon ikonet synes hele tida. Årker ikke sende den inn da jeg har bruk for mobil og de andre jeg har er ødelagte .. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Nettopp bestilt meg en av denne... Gleder meg masse Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kjøpte denne som et impulskjøp i dag for 1599,- hos Snakk Alta. Er meget fornøyd med prisen. Men jeg får ikke denne til å koopererer med datamaskinen. Får den koblet til via USB-modus, men ikke til PC Suiten. Noen programmer som anbefales? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå