Gå til innhold

Diskuter Nokia 3250 her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alarm finner du inne på organiser under klokke.

Stoppeklokke har eg ikke funnet enda :p

Er meget fornøyd med telefonen bortsett fra headsettet da.

Fjernkontrollen funker bra den, men selve øre proppene er det elendig lyd i. Får byttet de hos forhandleren i noen som er bedre helt gratis. Telekiosken :love:

EDIT: For å finne ut hvilke programmer som kjører og for å avslutte dem, holder du inne meny tasten til du får opp et lite vindu oppe i venstre hjørne. Du avslutter de enkelt med c tasten. Du kan også bytte mellom programmer på denne måten. Feks hvis du skriver melding mens du hører på musikk og vil skifte sang. Da går du inn på aktive programmer og velger ditt du skal, og tilbake igjen når du er ferdig.

Endret av GuffenCom
Lenke til kommentar

Eg har funnet et pra bra nettsider med programmer, theme's og diverese. Noe er helt gratis. Mobile Themes er en bra site der du finner masse bra gratis theme's og andre ting.

Symbian Freak er en site der du finner info om symbian systemet. De har et godt forum og en gel guide's. Blant annet hvordan du lager egne theme's.

Begge sidene er dedikert til "ALLE" symbian telefonene, ikka bare Nokia 3250.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen plasser hvor jeg kan laste ned nyeste firmware ?

Har fått ett problem, lyden har plutselig sluttet å virke. Den virker bare når jeg mottar annrop. Ikkeno mer. Pluss att hodetelefon ikonet synes hele tida. Årker ikke sende den inn da jeg har bruk for mobil og de andre jeg har er ødelagte :p..

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...