Niqābninja Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg bruker; - BRB - LOL - WTF - FTW - OM(F)G - ATM - IRL - ELNS - BTW Og sikkert fler jeg ikke kommer på i slengen. Noen også muntlig. (jaada, jada) Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) - lol - omg - omfg - rofl - serr - azz - seff - lal (? ) - irl - ftw - elns - wtf - btw Men jeg bruker de både "irl" og på forumet/irc/whatever Edit: et par til Endret 5. juli 2006 av Iguil Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg bruker BTW en del, og LOL...ROFL er heller skjeldent Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 lol omg omfg wtf lzm seff serr ofc elns afaik btw rl irl rofl brb afk atm ftw ez snx thx np gl hf gz tbh ty y n imo imho Orker ikke ta med mer, bruker de fleste. MEN, det er ikke sånn at jeg bruker de så ofte jeg kan, eneste jeg bruker til dagligdags er lol, rofl, imo, btw, wtf, seff, serr, lzm og ofc. Er ofte jeg ikke skriver det rett, bare ting som ligner. F.eks lal, lawl, loel, lewl, lolz, ralph, raffel osv. Og mange bruker jeg mer for tull, f.eks lzm og ez. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Omfg/Omg Snx Lol Brb Rofl Ftw Mf Np m8 Oxo Seff Ellns Elr Imo Thx Endret 5. juli 2006 av Equilibrium Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Online BTW - By the Way WTF - What the Fuck MAO - Med andre ord IMO - In my Oppinion Offline Seff - Selvfølgelig Seff'ærn - Selvfølgelig Bruker sikkert noen flere, men jeg prøver å ikke bruker forkortelser som "LOL", "OMG" og "ROFL". Liker ikke de noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå