BlastyTrasty Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/33...Motion-Capture/ Det ser utrolig bra ut. Over 4000 forskjellige animasjoner. Ifølge han som forteller i filmen skal vi ikke sitte å si: "wow, det så naturtro ut" Det av den enkle grunn at det ser så bra ut, at det ser helt ekte ut. Dette spiller gleder jeg meg gløgg ihjel til. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Tror ikke på at jeg ikke kommer til å se at det ikke er grafikk. Men det ser nok meget bra ut. Ble ikke såååå imponert av den videoen fra spillet jeg så for noen uker siden. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Så intressangt ut. Jo fler og bedre animasjoner er jo med på å løfte spillet opp mener værtfall jeg, i det dem sto utenfor døren der på taket og opnet døren og løp inn, det så faktisk litt kult ut akkurat den scenen. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Animasjonene er jo konge på dette spillet. Ingen tvil om det! Håper Bungie også bruker dette på Halo 3. Uten dette vil nok de havne langt bak på animasjon, noe som jo er ganske viktig for å få et spill til å se bra ut. Halo 3 BØR ha det beste av det meste. Ellers blir det slakt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Eg fallt pladask for animasjonene i GRAW, og i dette spillet ser jo alt enda bedre ut. Eg klager ikkje eg altså Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 I GRAW er det bra, men syntes ofte at det er litt vel mye skøytebane, spesielt på de man redder...presidenten og slikt. Men landskap, lyssetting og stemning er konge! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Ja, animasjonene i GRAW er flotte. Utrolig tøft når de løper og så ser man hvordan skuldrene beveger seg osv. Tror R6: Vegas blir et av de store spillene Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Dette skal vist komme ut i september etter det jeg har lest(vær forberedt på utsettelse). Da har vi 3 store spill i september: Splinter Cell: Double agent, Saint`s row og R6 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Dette skal vist komme ut i september etter det jeg har lest(vær forberedt på utsettelse). Da har vi 3 store spill i september: Splinter Cell: Double agent, Saint`s row og R6 6412627[/snapback] R6 blir utvilsomt spillet den måneden,for men egen del ihvertfall. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Animasjonene er jo konge på dette spillet. Ingen tvil om det! Håper Bungie også bruker dette på Halo 3. Uten dette vil nok de havne langt bak på animasjon, noe som jo er ganske viktig for å få et spill til å se bra ut. Halo 3 BØR ha det beste av det meste. Ellers blir det slakt! 6411546[/snapback] Bungie bruker nesten bare hånd-lagede animasjoner, tror jeg... Håper de fortsetter sånn. Halo 2 ble jo drit bra animert, jo! Endret 1. juli 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 @ Mala: For min del blir Splinter Cell: Double Agent årets stor spill. Har kost meg gløgg ihjel med de 3 andre spillene i serien. Spiller ennå Chaos Theory. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå