Gå til innhold

7800gt til x1900xtx

leximus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid lurt å spørre om slikt etter en handel :p

x1900xtx yter en del bedre enn 7800GT, men det man bør spørre seg er om man har behov for det? Hadde det vært meg hadde jeg beholdt 7800gt kortet for å oppgradere til dx10 kortene som visstnok skal komme rundt nyttår. Uansett gratulerer med et nice skjermkort!

Lenke til kommentar

hehe ja vet :blush:

men høres bra ut..men sto at korte krevde 450w strømforsyning,så kjøpte også strømforsyning på 460w,det går bra ja? :hmm: lurer også på å anskaffe ny prossesor..har dokker nåkka å anbefale?kjøre nu med amd athlon 3500+ "venice" eller burde æ vente til nyttår med det å? :p

Lenke til kommentar

Nå er du allerede halveis i oppgraderingen din - hadde du spurt før du bestilte skjermkortet hadde nok svaret vært å oppgradere både plattform, cpu og skjermkort (og ram ddr2). Skal du først kjøpe nytt skjermkort og ny cpu er ikke veien til en fullstendig oppgradering lang.

Men - hadde jeg vært deg hadde jeg droppet kjøp av ny cpu og istedenfor gjort et forsøk på å klokke den du har. Lever fint på den til høsten.

Lenke til kommentar
men sto at korte krevde 450w strømforsyning,så kjøpte også strømforsyning på 460w,det går bra ja?

jeg har hatt 1900xtx kortet og har nå gf7950x2, jeg har også en 400w psu og det funker helt fint.

Endret av ds.nitram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...