Ezbond Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Heisann! jeg har en Dell dimention 8100 med følgene specs 1,4 ghz 256 kingston rd-ram :smile: 40 gig.. nvida g-force 2 ultra.. :razz: jaja.. problemet mitt er at jeg finner ikke noe sted der jeg kan stille opp fsb'en på prosessoren :smile: hehe Noen som har noen ideer.. og PC-en er godt kjølt så overklokking skulle ikke være noe problem :smile: Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Ferdigbokser lar seg svært sjelden overklokke, tror det er et ganske håpløst prosjekt på en Dell. Du kan jo prøve med softFSB eller.no, men det er vel tvilsomt at det virker. Lenke til kommentar
Ezbond Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 hmm.. men da er problemet at jeg trenger og vite hva slags.. sånn thing.. fsb counter jeg har.. :smile: fordi jeg ser ikke hk'et mitt i lista over hk og når jeg teller opp fsb'en så får jeg 128 ol.. noe som er helt feil.. :smile: Ezbond Lenke til kommentar
Corn Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Samme problem her. (selv om jeg har en 6600 eller.no) Hjelper ikke med ny bios fra dell ihvertfall. Kanskje en ide å sjekke hvilket hk du har og skaffe en bios oppdatering fra produsenten? Lenke til kommentar
Ezbond Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 hmm, kan man ikke få dell til og sende en bios me multiplyer settings? Ezbond Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg vet (etter å lest endel på Dell sitt eget forum) at Dell med vilje får laget eget BIOS uten muligheter for å overklokke. Det går selvfølgelig an å prøve HK produsenten sitt BIOS, men dette er ikke anbefalt siden det flere har hatt store problemer med maskinen sin etter en slik oppdatering. Ta dere (Dell eiere) en tur til denne siden http://delltalk.us.dell.com/messages/, da finner dere nok svar. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå